سرمربی یوونتوس از پیروزی برابر رئال مادرید خوشحال است و از عملکرد شاگردانش رضایت دارد. او گفت رئال تیم بزرگی است و پیروزی برابر این تیم سخت است و این سبب می شود که از این پیروزی بسیار خوشحال باشد.

به گزارش ایسنا، یوونتوس که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود از رئال مادرید پذیرایی کرد توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا شانس خوبی برای صعود به دور بعد داشته باشد.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه از پیروزی تیمش برابر رئال مادرید خوشحال است چرا که بر این باور است که شکست دادن کهکشانیها سخت است. او گفت: از این پیروزی که به دست آوردیم خوشحال هستم. از عملکرد شاگردانم در این دیدار رضایت دارم. پیروزی برابر رئال آسان نیست و این را همه می دانند. در لیگ قهرمانان اروپا پیشرفت خوبی داشته ایم و باید به این روند خوب خود ادامه دهیم. به نسبت دیدارهای قبل با آرامش بیشتری بازی کردیم. هر چند که می توانستیم عملکرد بهتری در این دیدار داشته باشیم اما چاره ای ندارم تا از شاگردانم تشکر کنم چرا که آنها هر آنچه را که در توان داشتند رو کردند.

او ادامه داد: همه ما می دانیم که در دیدار برگشت چه کار سختی پیش رو داریم. در سانتیاگو برنابئو کار برای ما سخت خواهد شد و باید با تلاش بیشتری برابر رئال بازی کنیم و روی ضد حملات برنامه ریزی داشته باشیم. از این پیروزی که به دست آوردیم بسیار خوشحال هستم. امیدوارم که یوونتوس به فینال راه یابد.

استفانو استورارو یکی از بازیکنانی بود که کمتر کسی انتظار داشت آلگری او را در ترکیب اصلی قرار داد اما این مربی باتجربه این کار را کرد. او درباره این سوال که چرا در این دیدار به استورارو بازی داد اینگونه پاسخ داد: این تصمیم را گرفتم چرا که به این نتیجه رسیدم که اگر پریرا به عنوان بازی جایگزین به زمین وارد شود می تواند سرنوشت ساز باشد. استورارو بازی دفاعی خوبی را به نمایش گذاشت و از عملکرد او رضایت دارم.

آلگری درباره این سوال که آیا در مادرید هم با سه مدافع بازی خواهد کرد، اینگونه پاسخ داد: بازی رفت به پایان رسیده است و هنوز زود است تا درباره دیدار برگشت صحبت کنیم. بازیکنان یوونتوس در دیدار امشب چه در حالتی که با سه مدافع بازی کردیم و چه در حالتی با چهار مدافع بودیم عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

سرمربی سابق میلان در پایان سخنان خود گفت: نیمکت نشینی بارزالی تصمیم آسانی نبود اما این کار را کردم چرا که با بازی دادن به پیرلو می توانستیم امید پیشتری به پیروزی داشته باشیم. پیرلو بازیکنی است که می تواند در هر دیدار سرنوشت ساز ظاهر شود. پیرلو با روحیه پیروزی وارد میدان شد و این می توانست به ما کمک کند. یورنته می توانست گل سوم را برای ما به ثمر رساند تا با خیال راحتی پای به دیدار برگشت بگذاریم. الان یک هفته فرصت داریم تا به خوبی خود را آماده دیدار برگشت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.