سرمربی رئال مادرید اعتراف کرد که یوونتوس بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در عین حال گفت که رئال در این دیدار بدشانس بود.

به گزارش ایسنا، کارلو آنچلوتی که برای دیدار با تیم سابق خود به ایتالیا سفر کرده بود نتوانست دست پر برگردد. رئال مادرید در بازی نخست نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه یوونتوس به میدان رفت و این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک میزبان به پایان رسید تا کار رئالیها برای صعود به فینال سخت شود.

در این دیدار ابتدا موراتا دروازه رئال مادرید را باز کرد اما کریستیانو رونالدو با یک ضربه سر کار را به تساوی کشاند اما این پایان کار نبود و کارلوس توس توانست از روی نقطه پنالتی گل پیروزی یوونتوس را به ثمر رساند تا بیانکونریها به صعود امیدوار شوند هر چند با دریافت گل در خانه، کار چندان آسانی هم پیش رو ندارند که چرا تنها یک گل از سوی تیم مادریدی در دیدار برگشت برای صعود به فینال کافیست.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید براین باور است که تیمش در این دیدار بدشانس بود و می توانست نتیجه ای بهتر از این به دست آورد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت:یوونتوس در نیمه دوم فشار بیشتری آورد و باید اعتراف کنم که برابراین تیم به مشکل خورده بودیم. یووه در نیمه دوم سیستم خود را به ۳-۵-۲ تغییر داد و این کار ما را بسیار سخت کرد چرا که نمی توانستیم روی دروازه این تیم خطر ایجاد کنیم و همه فضاها بسته بود.

او ادامه داد: اگر کمی شانس داشتیم می توانستیم گل دوم را نیز جبران کنیم. توپ ما با بدشانسی کامل به تیر دروازه خورد. در این دیدار بد شانس بودیم. می توانستیم حداقل با یک تساوی به مادرید برگردیم. به هر حال این نتیجه ای است که رقم خورده و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا در دیدار برگشت جبران کنیم.

سرمربی باتجربه رئال مادرید در پایان سخنان خود گفت: می دانستیم که پیرلو کلید موفقیت یوونتوس در میانه میدان خواهد بود و به همین خاطر فشار را بر او افزایش دادیم و اجازه ندادیم تا خط میانی یوونتوس کارایی زیادی داشته باشد. در کل باید بگویم که یوونتوس بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشت و این همان چیزی بود که از این تیم انتظار داشتم. یونتوس بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشت. تیم آلگری هم به خوبی در زمین پخش می شد و هم سرعت خوبی داشت و توپ را به خوبی به گردش در می آورد. درست است که این دیدار را واگذار کرده ایم اما هنوز دیدار برگشت باقی مانده است و باید صبر پیشه کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.