مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با شکست مدافع عنوان قهرمانی در خانه قهرمان ایتالیا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب یک دیدار در ورزشگاه یوونتوس شهر تورین برگزار شد که در آن تیم فوتبال یوونتوس موفق شد رئال‌مادرید،‌مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

در این دیدار نخست آلوارو موراتا،‌ مهاجم اسپانیایی یوونتوس در دقیقه ۹ دروازه تیم پیشین خود را گشود. کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲۷ گل خورده را برای کهکشانی‌ها جبران کرد و کار را به تساوی کشاند. بازی در نیمه نخست با همین دو گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اما در حالی که رئالی‌ها کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند یوونتوس در یک ضد حمله توسط کارلوس توس موقعیتی برای گلزنی به دست آورد اما این مهاجم آرژانتینی در محوطه جریمه کهکشانی‌ها با خطای دنی کارواخال متوقف شد و به این ترتیب مارتین اتکینسون نقطه پنالتی را نشان داد. توس خود پشت این ضربه پنالتی ایستاد و آن را در دقیقه ۵۸ به گل دوم یووه تبدیل کرد.

در نهایت بازی با پیروزی بانوی‌پیر به پایان رسید تا قهرمان سری A ایتالیا با اندوخته بهتری خود را برای سفر به مادرید و انجام بازی برگشت در خانه رئال آماده کند. دیدار برگشت این دو تیم چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

همچنین در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران میزبان بایرن مونیخ است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.