سنگربان آلمانی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ برای مهاجم آرژانتینی بارسلونا رجزخوانی کرد و گفت در جدال دو تیم به کاپیتان آلبی‌سلسته نشان خواهد داد که چه کسی برتر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه جدال تیم‌های بارسلونا و بایرن‌مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ، مانوئل نویر تأکید کرد که هیچ هراسی از رویارویی با لیونل مسی ندارد.

نویر با تأکید بر اینکه برای مهاجم ۲۷ ساله بارسا احترام فراوانی قائل است ابراز اطمینان کرد که مانند دو فصل پیش می‌تواند برترین بازیکن کاتالان‌ها را در گشودن دروازه سنگربان ژرمن‌ها ناکام بگذارد.

وی در گفت‌و‌گو با نشریه اکیپ اظهار داشت: من برای مسی و افتخاراتی که در دوران بازیگری‌اش کسب کرده است، احترام فراوانی قائلم. او انسان متواضعی است اما زمانی که پایت را در زمین بازی می‌گذاری باید اقتدارت را نشان دهی و به او نشان دهی که چه کسی رئیس است. من هم در جام جهانی (بازی فینال میان‌ تیم‌های ملی آلمان و آرژانتین) همین کار را انجام دادم و نتیجه‌اش را گرفتم.

نویر ادامه داد: چهارشنبه شب می‌خواهم دوباره به مسی نشان خواهم داد که چه کسی در زمین بازی رئیس است. اینکه هم در موضع قدرت و سلطه ظاهر شوی هم به حریفت احترام بگذاری بسیار مهم است. ما باید از قدرت فیزیکی و شخصیت برای نشان دادن بی‌رحمی‌مان در زمین بازی استفاده کنیم.

بایرن مونیخ در حالی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بارسلونا روبه رو می‌شود که دو فصل پیش نیز در همین مرحله از رقابت‌ها موفق شد کاتالان‌ها را در مجموع دو بازی رفت و برگشت، ۷ بر صفر شکست دهد با این حال نویر تأکید کرد که حکایت بازی امسال با بازی‌های قبلی دو تیم فرق دارد.

وی عنوان کرد: بازی ما برابر بارسلونا فینالی قبل از یک فینال دیگر و هدف‌مان رسیدن به برلین است. دفعه قبلی ما در هر دو بازی بارسلونا را تحت سلطه داشتیم اما اکنون شرایط تغییر کرده است. این بار بارسا هیچ مصدومی ندارد و مسی هم به اوج برگشته است در حالی که ما چند بازیکن کلیدی‌‌مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. می‌دانیم چه کار سختی در پیش داریم اما مطمئنیم که می‌توانیم از فرصتی که داریم استفاده کنیم.

تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ فرداشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.