سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است بایرن با وجود مصدوم‌های پرشمار بازیکن خوب برای نتیجه‌گیری مقابل بارسلونا به اندازه کافی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس یواخیم لو درگفت‌وگویی که در روزنامه شماره سه‌شنبه بیلد منتشر شد، نظرش را در مورد مصاف فرداشب بایرن مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ بیان کرد.

یواخیم لو که در سال‌های حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان نشان داده، مسئول فنی شجاعی است، مونیخی‌ها را با وجود مصدوم‌های زیادی تشویق به کسب نتیجه مقابل کاتالان‌ها کرده است.

وی گفت: هر چند بایرن بازیکن مصدوم زیاد  دارد و در شرایط کنونی نیز بارسا حرکت بهتری پیدا کرده،‌ این حال مونیخی‌ها به قدر کافی در کادر خود بازیکن خوب دارند که نتیجه بگیرند.

یوگی ادامه داد: از نظر من این تقابل یعنی دوئلی در قله فوتبال جهان. خیلی هم از رویارویی این دو تیم فوق‌العاده خوشحال هستم.

سرمربی تیم ملی آلمان معتقد است هر چند علیه ماریو گوتسه ۲۲ ساله انتقاد‌های زیادی شده اما در هر حال باید از این بازیکن جوان حمایت کرد تا شرایط خوب خود را مجددا کسب کند. وی در مورد ستاره‌ای که گل قهرمانی‌بخش تیمش را در فینال جام جهانی برزیل زد، اظهارداشت: با وجود همه صحبت‌ها نباید فراموش کرد که ماریو هنوز جوان است.بارها دیده‌ایم که او چقدر در فوتبال توانمند است. باید بازهم او را حمایت کنیم که به شرایط خوبش بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.