مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: اعتقاد دارم شانس ۳ تیم بالای جدول برای قهرمانی یکسان است هر چند که شخصیت قهرمانی در سپاهان بیش از دیگر رقبا است.

علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: متاسفانه در تمرینات قبل از بازی با استقلال اهواز از ناحیه عضله ساق پا آسیب دیدم و به بازی در خوزستان نرسیدم. البته همراه تیم به اهواز رفتم که نتوانستم بازی کنم. این هفته را به طور کامل مشغول فیزیوتراپی و آب درمانی بودم که کمی بهتر شده‌ام اما هنوز درد دارم و باید تا جمعه صبر کنم و ببینم پزشکان چه نظری دارند. هنوز معلوم نیست به بازی با نفت مسجد سلیمان برسم.

مدافع سپاهان، تصریح‌کرد: به هر حال دو بازی سخت داریم و این موضوع را قبول ندارم که بازی‌های ما آسان‌تر از دیگر رقبا است. اعتقاد دارم شانس ۳ تیم بالای جدول برای قهرمانی یکسان است هر چند که شخصیت قهرمانی در سپاهان بیش از دیگر رقبا است.

احمدی خاطرنشان‌کرد: بازی مشکلی برابر نفت مسجد سلیمان در گرمای هوای شهر میزبان داریم. امیدوارم در دو بازی آینده بتوانیم هر ۶ امتیاز را کسب کنیم. رقبا ممکن است در دو بازی آینده امتیاز از دست بدهند.

وی درباره وضعیت خودش افزود: هم‌اکنون در روز ۳ نوبت فیزیوتراپی می‌کنم و به زودی به میادین باز خواهم گشت.

احمدی در بازی هفته پایانی تیمش هم اظهارکرد: امیدوارم در بازی بازی برابر سایپا پیروز شویم و جشن قهرمانی را در اصفهان به همراه هوادران برپا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.