قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در بازی با بنیادکار باید برنده باشیم چون با تساوی ممکن است همه چیز را از دست بدهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین نژادفلاح در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: بازی بسیار حساسی پیش رو داریم و از هواداران درخواست می‌کنیم با توجه به اهمیت بازی پرسپولیس – بنیادکار و تعیین کننده بودن آن در سرنوشت گروه، با حضور خود مسیر را برای پیروزی و صعود هموار کنند. بازی با النصر نشان داد که حضور هواداران چه تاثیری به جای می‌گذارد و به طور حتم موفقیتی به دست نمی‌آمد اگر هواداران نبودند.

وی ادامه داد: حالا هم به حمایت و حضور هواداران نیاز است. اشتباه بزرگی خواهد بود اگر سرنوشت خودمان را به دست النصر و لخویا بسپاریم. ما خود باید آینده را رقم بزنیم و به این منظور باید برابر بنیادکار به پیروزی برسیم. یک عامل مهم برای پیروزی، حضور هواداران است که می‌تواند تیم را منسجم‌تر و مصمم‌تر کند. باید برنده باشیم چون با تساوی ممکن است همه چیز را از دست بدهیم. نیاز به حضور هواداران بیش از پیش احساس می‌شود و بی‌تردید هواداران هم این شرایط را درک می‌کنند و ضمن حضور گسترده در ورزشگاه تا دقیقه ۹۰ به حمایت از تیم خواهند پرداخت.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما هم در این راستا به پاس همراهی همه جانبه هواداران در بازی‌های گذشته با رایزنی‌هایی که انجام دادیم اقداماتی را تدارک دیدیم تا بلیت این بازی رایگان باشد و از تلاش‌های آقای تاج نیز تشکر می‌کنیم.

نژادفلاح درباره موضوع واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی هم گفت: ما در باشگاه پرسپولیس به عنوان یک خدمتگزاری کار و وظیفه خود را انجام می‌دهیم. در باشگاه به قدری مشغله وجود دارد که به مسائل دیگر نمی‌رسیم ولی به هر حال خصوصی سازی، اتفاق سرنوشت ساز باشگاه است و تلاش‌های دولت از وزارت جوانان و ورزش، وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی سازی، هیأت عالی واگذاری و تمام عواملی که در این مسیر تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد. ایمان دارم که با درایت خاص خود، تصمیم‌هایی خواهند گرفت که آینده باشگاه به خطر نیفتد.

وی تاکید کرد: ما هم در باشگاه پرسپولیس به متقاضیانی که می‌خواهند این مبالغ کلان را هزینه کنند تا برای این امر مهم وارد کار شوند، تبریک می‌گوییم و از آنها تقدیر می‌کنیم که چنین تصمیمی گرفته‌اند. در نهایت منتظر می‌مانیم با تصمیم‌گیری مدبرانه متولیان امر، بهترین اقدام برای پرسپولیس انجام شود.

قائم مقام پرسپولیس در پایان درباره اقدامات انجام شده و در دست اقدام برای حل مشکلات مالی، خاطرنشان کرد: ما در پرسپولیس وضعیت خاصی داشتیم. در مقطعی اسپانسر مالی نداشتیم ولی شرایط آنطور که گفته می‌شد، نیز نبود. مشکلاتی بود ولی نه به آن شدت که مطرح شد. تلاش‌های خودمان را مضاعف کردیم و خوشبختانه به نتایج خوبی هم رسیدیم. برای تامین منابع مالی از سه، چهار طریق توافق‌های کردیم. یکی، دو جا کمک‌هایی کردند و یکی دو مورد دیگر در حال نهایی شدن است تا پرداخت‌هایی به تیم داشته باشیم و مشکلات مالی را مرحله به مرحله برطرف می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.