مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: از غلامرضا بهروان عذرخواهی می‌کنم؛ یک سوءتفاهم رسانه‌ای پیش آمده بود.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات بهروان مبنی بر اینکه طبق قوانین AFC مجبور هستیم تاریخ فینال جام حذفی را تغییر دهیم، گفت: یک سوءتفاهم رسانه‌ای پیش آمده بود. من از غلامرضا بهروان عذرخواهی می‌کنم. من خودم به عنوان یکی از قهرمانان ملی سابق همواره دیدگاهم حمایت از تیم‌ها در عرصه بین‌المللی است و دعا می‌کنم نفت هم فردا شب العین را شکست بدهد و از گروهش صعود کند.

وی ادامه داد: باشگاه ذوب آهن همواره با سازمان لیگ تعامل خوب و سازنده‌ای داشته و حتی پیش از عید هم بدون حضور سه ملی‌پوش امید خود به مصاف حریفان در لیگ برتر رفتیم تا با سازمان لیگ همکاری کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد اینکه به نظر او چه تاریخی برای برگزاری فینال حذفی مناسب است، گفت: حرف من این است که اگر بخواهند بازی را ۱۰ خرداد برگزار کنند من چگونه باید تیمم را در این ۱۰ روز که لیگ هم تعطیل شده آماده نگه دارم. گناه ما چیست. باید تصمیمی گرفته شود که نه سیخ بسوزد نه کباب. اگر نفت پیروز از گروهش صعود کرد که آرزو می‌کنم این اتفاق بیفتد بهتر است فینال حذفی قبل از سه خرداد برگزار شود و در صورتی که نفت صعود نکرد همان اول خرداد فینال جام حذفی برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.