مدیرعامل باشگاه سایپا با بیان اینکه اگر استعفای جلالی بدستش برسد آن را در هیات مدیره بررسی می‌کند، گفت: کدام مدیرعامل برای دو بازی سرمربی تیمش را عوض می‌کند که من این کار را انجام دهم.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیت‌الله رضایی در مورد بحث استعفای مجید جلالی از سرمربیگری تیم فوتبال سایپا، ضمن بیان مطلب فوق گفت: از طریق رسانه‌های متوجه بحث استعفای جلالی شدم.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی سایت‌ها به بحث حضور علی دایی در سایپا اشاره کرده بودند که قطعا این مساله را پیگیری می‌کند، تاکید کرد: تاکنون با علی دایی حتی تلفنی هم صحبت نكرده‌ام. متاسفانه برخی افراد برای جلب مخاطب به نشر اكاذیب و دروغ پردازی روی می‌آورند.

مدیرعامل باشگاه سایپا البرز که با سایت این باشگاه گفتگوی می‌کرد، افزود: کدام مدیرعامل برای دو بازی سرمربی تیم خود را تغییر می‌دهد که من بخواهم این کار را انجام دهم.

وی اضافه کرد: مطمئن باشید حتی اگر استعفای جلالی صحت داشته باشد و بدستمن برسد باید آن را در  هیات مدیره و همچنین كمیته فنی و اتاق فكر باشگاه مطرح كنیم تا سپس درباره آن تصمیم گیری شود.

رضایی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است سایپا در فصل آینده رقابتهای لیگ برتر قدرتمندتر ظاهر شود، گفت: قطعا اینگونه خواهد بود. البته درباشگاه سایپا بیش از هر مساله‌ای اخلاق و فرهنگ ارزش دارد و بیش از هرچیز برای حفظ و گسترش آن تلاش خواهیم كرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.