مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد روحیه بازیکنان این تیم برای بازی با بنیادکار اصلاً خوب نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محسن بنگر در جریان تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران گفت: شرمنده برانکو هستم که در این شرایط حساس پرسپولیس نمی‌تواتنم به میدان روم و امیدوارم به زودی بهبود پیدا کرده و بتوانم در دربی و دو بازی تیم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به میدان روم.

وی ادامه داد: خیلی دوست داشتم به برانکو هم به مانند مربیان قبل پرسپولیس کمک کنم اما مصدومیت این اجازه را به من نداد و شاید خواست خدا این بوده است.

مدافع پرسپولیس با اشاره به آخرین وضعیت همبازیانش در استانه بازی با بنیادکار ازبکستان خاطرنشان کرد: امروز همه ما منتظر بودیم تا مزایده باشگاه برنده داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و همه همچنان بلاتکلیف هستیم. مزایده بعدی هم قرار است روز ۲۹ اردیبهشت برگزار شود که مصادف می‌شود به بعد از بازی‌های لیگ که هیچ فایده‌ای برای بازیکنان تیم ندارد. اکثر بازیکنان از این مساله ناراحتند و روحیه‌شان برای بازی روز چهارشنبه خیلی خراب است. به هر حال آنها حق دارند که نگران باشند چرا که بعد از بازی‌های لیگ دیگر فردی در باشگاه پاسخگوی آنها نخواهد بود و باید با جیب خالی فصل را به پایان برسانند.

بنگر یادآور شد: بازیکنان فقط به عشق هواداران مقابل بنیادکار به میدان خواهند رفت و انشا‌الله از این بازی سربلند بیرون خواهند آمد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )