سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از خبرنگاران می‌خواهم تا زمانیکه در اهواز هستم در مورد قاضی و صحبت‌های او از من سوال نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل لوکوموتیو ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ناراحتم چون از صعود به مرحله بعد بازماندیم فکر می‌کنیم تساوی ما در بازی رفت مقابل الهلال عربستان در خانه عملا شانس صعود را از ما گرفت و خاتمه کار را در لیگ قهرمانان آسیا رقم زد.

وی افزود: بازیکنانمان خیلی محدود هستند و فشار بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آنها را آزار داده و با داشته هایمان کنار می‌آییم. هرچند دو تیم شانس صعود ندارند اما مطمئنم بدون استرس هواداران بازی خوبی را مشاهده می‌کنند. تیم ما بعد از بازی با ملوان به استراحت رفت و امروز تصمیم نهایی را برای انتخاب ترکیب ثابت تیم مشخص خواهم کرد. تنها بازیکن مصدوم تیم جماعتی است به بازیکنان محروم و غیر محروم هم نمی‌پردازم.

اسکوچیچ در مورد اینکه آیا بازیکنان سرباز را می‌تواند بازی دهد، عنوان کرد: اگر بازیکنان سرباز ما که هنوز سرباز هم نشدند مجوز بازی بگیرند در این بازی استفاده نمی‌شوند. چرا که از لحاظ بدنی آماده نیستند.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد صحبت‌هایی که بین او و محمد قاضی شده ، اظهار داشت: از خبرنگاران می‌خواهم تا زمانیکه در اهواز هستم در مورد قاضی و صحبت‌های او از من سوال نکنند چراکه جواب نمی‌دهم اما نظر و اعتقادم در مورد این بازیکن همانی است که اعلام کردم و نمی‌خواهم وقتم را تلف کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی سلیمی در مورد بازی فردا گفت: هرچند این مسابقه تشریفاتی است اما چون می‌خواهم آبرومندانه از بازی آسیایی جدا شویم تلاش می‌کنیم با ارائه بازی خوب و تماشاگر پسند و بدون هیچگونه استرس پیروزی دیگری را در کارنامه فولاد خوزستان ثبت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.