مربی تیم پرسپولیس گفت: فعلا لیست خرید نداریم اما چند بازیکن را زیر ذره‌بین خود قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس در شرایطی روز چهارشنبه هفته جاری به مصاف بنیادکار ازبکستان می‌رود که پیروزی در این دیدار می‌تواند سرخپوشان را صدرنشین گروه A کند و این همان چیزی است که مربیان پرسپولیس دنبالش هستند.

کریم باقری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره این موضوع و سایر مسائل صحبت کرد.

تسنیم: شرایط پرسپولیس را برای دیدار با بنیادکار چطور ارزیابی می‌کنید؟

همه ما می‌دانیم بازی با بنیادکار از حساسیت بالایی برخوردار است و امیدوارم با حمایت تماشاگران با کسب یک نتیجه خوب در این بازی به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شویم.

تسنیم: حتما انتظار دارید روز چهارشنبه ورزشگاه آزادی پر شود؟

به هر حال هواداران شرایط حساس تیم را درک می‌کنند و مثل بازی با النصر به کمک پرسپولیس خواهند آمد. هر موقع به حمایت هواداران نیاز بوده آنها به بهترین شکل وظیفه خود را عمل کرده‌اند و اگر روز چهارشنبه به ورزشگاه تشریف بیاورند ما را شرمنده خود می‌کنند.

تسنیم: برخی معتقدند پرسپولیس با این تیم اگر از گروه خود صعود کند به نوعی شاهکار کرده است، آیا هدف تیم شما فقط صعود از گروه است؟

کاری به شاهکار بودن این قضیه ندارم اما واقعیت این است که در لیگ قهرمانان آسیا هر چه به جلوتر بروی حریفان سخت‌تر می‌شوند و ما هم در مرحله حذفی باید با همین نفرات ادامه دهیم و اجازه تقویت تیم را نداریم. هدف ما این است که به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شویم تا کارمان در مرحله حذفی راحت‌تر باشد.

تسنیم: حتما بازی‌های آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تاثیر زیادی در سرنوشت بازیکنان این تیم خواهد داشت؟

قطعا همین طور است. در بازی‌های آینده‌مان در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا به دقت عملکرد بازیکنان را زیر نظر خواهیم داشت و چه بسا بازیکن ذخیره تیم با ۱۰ دقیقه بازی بتواند دید ما را نسبت به آینده خودش در پرسپولیس تغییر دهد. در حقیقت بازی‌های باقیمانده تیم آزمونی مهم برای بازیکنان تیم خواهد بود.

تسنیم: این روزها صحبت‌های زیادی در مورد لیست خرید و خروجی تیم پرسپولیس می‌شود، نظر شما چیست؟

متاسفانه دوستان رسانه‌ای به این مسائل دامن می‌زنند. ما نه با بازیکنی برای فصل بعد مذاکره داشته‌ایم و نه بازیکنی را در لیست مازاد باشگاه قرار داده‌ایم. هر چه در این‌باره شنیده‌اید دور از واقعیت و فقط تخیلات دوستان شما بوده است.

تسنیم: با توجه به اینکه تنها مربی ایرانی پرسپولیس هستید و شناخت کاملی از بازیکنان ایرانی دارید این ذهنیت وجود دارد که شما تیم فصل آینده پرسپولیس را می‌بندید؟

آنچه مشخص است تیم سرمربی دارد و مسلما اوست که تصمیم اول و آخر را در تمامی مسائل مربوط به تیم را می‌گیرد. برانکو از زمانی که کارش را شروع کرده با دید باز مسابقات لیگ را تماشا می‌کند و در پست‌هایی  مورد نیاز به دنبال بازیکن جدید است. من هم به عنوان یکی از اعضای کادرفنی نظرم را به او اعلام می‌کنم.

تسنیم: با این شرایط چند بازیکن را زیر نظر دارید؟

بله مسلما همین‌ طور باید باشد. چند بازیکن زیر ذره‌بین ما هستند تا ان‌شالله برای فصل بعد تیم خوبی را ببندیم.

تسنیم: بحث مزایده باشگاه تمرکز بازیکنان و مربیان تیم را برهم نزده است؟

نه این مسئله ارتباطی به بازیکنان و مربیان ندارد و ما کار خودمان را می‌کنیم. فقط امیدوارم باشگاه هر چه زودتر از بلاتکلیفی درآید و هر گروهی که می‌آید بتواند با یک برنامه‌ریزی خوب آینده خوبی را برای باشگاه رقم بزند.

تسنیم: قرارداد مربیان پرسپولیس برای فصل بعد اعتبار دارد یا تا آخر این فصل است؟

ما تا پایان فصل بعد با باشگاه قرارداد بستیم.

تسنیم: از پیشکسوتان باشگاه دعوت نمی‌کنید که روز چهارشنبه به ورزشگاه آزادی بیایند؟

من کاره‌ای نیستم که بخواهم پیشکسوتان را به ورزشگاه دعوت کنم. تیم برای خود دوستان است و حتما خودشان مثل قبل به ورزشگاه آمده و پرسپولیس را حمایت خواهند کرد. این بازی یک مسابقه ملی به حساب می‌آید و برای شکست بنیادکار همه باید متحد شویم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )