قرار بود آخرین بازی دوستانه تیم ۹۸ در ارومیه باشد اما آنها به خاطر بهروز رهبری فر و دوستانش یک بازی هم در مشهد انجام دادند و حالا دیگر این تیم تعطیل شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی ۹۸ که یکی از رویایی ترین تیم های تاریخ ماست از بعد بازی دوستانه در مشهد دیگر باری خیرخواهانه ای انجام نمی دهد تا مدت زمانی نامعلوم. این تصمیمی بود که شورای ۳ نفره دایی ، خداداد عزیزی و افشین پیروانی علنی اش کردند. البته آنها تصمیم داشتند این تصمیم را در ارومیه اعلام کنند. پس از اینکه روی دریاپه خشک و ترک خورده ارومیه نفری یک بطری آب خالی کردند اما ادامه دادند تا بعد از بازی مشهد.

اما دلیل این تعطیلی چه بود؟ این دعوا را می شد ریشه هایش را از کیش و زمانی که این تیم با اسپانسرینگ آسان ساز خودرو رفته بود تا در برابر یاران حجازی بازی کند ، دید. جایی که خداداد ، دایی و چند قدیمی دیگر تیم اصرار داشتند تیم ۹۸ باید فقط متشکل از بچه های همان تیم باشد و حتی اگر یار کم آوردند هم دلیلی ندارد از دیگر ملی پوشان تیم های دیگر یار کمکی بگیرند. آنها آنجا حتی حاضر بودند از پسر کریم باقری در ترکیب شان بهره بگیرند اما بازیکنان دیگری مثل بهروز رهبری فر یا علیرضا اکبرپور و ...در تیم نباشند.

همزمان از طرف آنها قراردادی با آسان ساز خودرو بسته شده بود که برای هر سفر گفته می شد نفری ۲ میلیون تومان به بازیکنان پرداخت می شد اما با مشکلاتی که برای این شرکت لیزینگ خودرو پیش آمد و مدیرش با مشکلات قضایی روبرو شد ، باید این بازی ها که باید ۲۰ تایش در سراسر کشور انجام می شد را لغو می کردند اما با پیگیری آتیلا حجازی ،مسابقاتی در کرمانشاه ، ارومیه و مشهد هم به همین شکل برگزار شد اما مشکلات اسپانسر از یکسو و کم شدن بازیکنان تیم اصلی از سوی دیگر دلایلی بودند که شورای ۳ نفره دایی ، پیروانی و خداداد تصمیم به تعلیق روند فعلی فعالیت های تیم بگیرند.

نگاه به این تصویر از آخرین تیمی که با نام ۹۸ به میدان رفته است و حضور افرادی چون محسن افشانی یا آتیلا حجازی  و محسن عاشوری و مجتبی محرمی ، در ترکیب تیم نشان می دهد که چرا علی دایی و دوستان چنین تصمیمی را گرفته اند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.