تیم فوتبال فولاد خوزستان روز سه‌شنبه در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان که یک بازی تشریفاتی است باید به مصاف تیم لوکوموتیو ازبکستان برود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد خوزستان سه‌شنبه در آخرین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم لوکوموتیو ازبکستان است. هر دو تیم از گردونه رقابت‌ها حذف شده‌اند و این یک بازی تشریفاتی است.

مسابقه‌ای که فولادی‌ها برای دفاع از اعتبار و حیثیت فوتبالی خود در این بازی به میدان می‌روند. فولاد اگر در این بازی پیروز شود با سومی در گروهش از لیگ قهرمانان خداحافظی می‌کند و این مساله هم از نظر شخصیتی برای فولاد خوب است و هم از نظر مالی! زیرا AFC برای هر برد پاداش نقدی ویژه‌ای پرداخت می‌کند. ضمن اینکه سازمان لیگ اعلام کرد برد در بازی‌های تشریفاتی هم برای تعیین سهمیه کشورها در فصول آینده تعیین کننده است.

فولاد در این سری از مسابقات هیچ بردی نداشته و فقط یک گل زده دارد بنابراین شاگردان اسکوچیچ باید در این مسابقه حداقل یک برد دشت کنند. از نکات جالب گروه C این است که تیم لوکوموتیو با ۱۰ گل زده بهترین خط حمله گروه را دارد البته ازبک‌ها با ۱۲ گل خورده بدترین خط دفاع را هم در اختیار دارند. بازی رفت دو تیم در ازبکستان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و فولاد تنها گلش را هم به همین تیم ازبکستانی زده است.

برنامه و جدول بازی‌های گروه C

سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت

۲۰:۳۵السد-الهلال

۲۰:۳۵فولاد ایران- لوکوموتیو تاشکند

۱- الهلال عربستان ۱۰ امتیاز

۲- السد قطر ۱۰ امتیاز

۳- لوکوموتیو ازبکستان ۴ امتیاز

۴- فولاد ایران ۳ امتیاز

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.