دیدارهای پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود برای نمایندگان کشورمان هیچ حساسیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد که تنها ۲ نماینده ایران شانس صعود به مرحله بعدی را دارند.

در گروه C این رقابت‌ها، فولادخوزستان حضور دارد که از ۵ دیدار گذشته خود تنها ۳ امتیاز کسب کرده و هیچ شانسی برای صعود ندارد. فولادی‌ها به گفته اسکوچیچ بدشانس بودند و نتوانستند از در دیدارهایی که حق‌شان پیروزی بود، به برتری برسند. خوزستانی‌ها در برخی از بازی‌ها کم‌تجربگی خود را نشان دادند و مقابل تیم‌های قدرتمند چندان حرفی برای گفتن نداشتند. فولادی‌ها در این گروه آمار خوبی هم نداشتند و در ۵ دیدار تنها یک گل به ثمر رساندند. حریف فولاد نیز شانس صعود ندارد و قطعا دو تیم انگیزه زیادی برای بازی کردن نخواهند داشت.

تنها کاری که هر دو تیم می‌توانند برای برتری مقابل هم انجام دهند، استفاده از بازیکنان جوان است تا بلکه انگیزه‌ آنها برای موفقیت در این دیدار کمک کند.

دیگر دیدار این گروه را الهلال عربستان و السد قطر در عربستان برگزار خواهند کرد تا تکلیف تیم نخست مشخص شود.

برنامه بازی‌ها و جدول رده‌بندی این گروه به شرح زیر است:

۹۴/۰۲/۱۵

سه‌شنبه ساعت ۲۰:۳۵

فولادخوزستان - لوکوموتیو تاشکند

الهلال عربستان - السد القطر

جدول گروه C:

تیم‌هابازی‌بردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاصلامتیازالهلال عربستان۵۳۱۱۷۳۴+۱۰السد قطر۵۳۱۱۸۷۱+۱۰لوکوموتیو تاشکند۵۱۱۳۱۰۱۲۲-۴فولادخوزستان۵۰۳۲۱۴۳-۳در گروه D، تراکتورسازی به عنوان نماینده کشورمان حضور دارد. تراکتورسازی با وجود اینکه تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشت، نتوانست انتظارات را برآورده کند. مسئولان این تیم با کنار گذاشتن رسول خطیبی و سپردن هدایت تراکتور به آنتونیو اولیویرای پرتغالی در پی صعود به مرحله حذفی بودند اما این اتفاق نیفتاد تا تراکتورسازی در یک هفته به پایان مرحله گروهی شانسی برای صعود نداشته باشد. اگر بازی‌های رودرو برای صعود تیم‌ها ملاک نبود، تراکتورسازی می‌توانست در صورت برتری پرگل مقابل حریف خود و برتری الاهلی عربستان در دیگر دیدار این گروه به لطف تفاضل گل از گروه خود صعود کند.

تراکتوری‌ها که هفته گذشته با توقف مقابل تیم همشهری خود در لیگ برتر و قرار گرفتن همزمان در صدر جدول با تیم نفت تهران، این روزها شرایطی حساسی را سپری می‌کنند به دنبال این هستند تا با برتری مقابل در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با روحیه بالایی به مصاف استقلال بروند تا آماده قهرمانی لیگ برتر شوند.

برنامه بازی‌ها و جدول رده‌بندی این گروه به شرح زیر است:

۹۴/۰۲/۱۵

سه‌شنبه ساعت ۲۰:۳۰

نسف قارشی - الاهلی عربستان

الاهلی امارات - تراکتورسازی

جدول گروه D

تیم‌هابازی‌هابردمساویباختگل زدهگل خوردهتفاضلامتیازالاهلی عربستان۵۳۲۰۱۱۷۴+۱۱نسف قارشی ۵۲۱۲۵۵۰۷الاهلی امارات۵۱۲۲۵۶۱-۵تراکتورسازی ایران۵۱۱۳۵۸۳-۴به گزارش تسنیم، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه‌های A و B چهارشنبه پیگیری خواهد شد که برنامه این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه A

چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۵

پرسپولیس - بنیادکار ازبکستان

النصرعربستان - لخویای قطر

گروه B

چهارشنبه ساعت ۲۰

پاختاکور ازبکستان - الشباب عربستان

العین امارت - نفت تهران

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.