بازیکنان چلسی از کسب قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر اظهار خوشحالی کردند.

به گزارش ایسنا، چلسی با برتری یک بر صفر در خانه برابر کریستال پالاس موفق شد در فاصله ۳ هفته تا پایان این رقابت ها قهرمانی خود را قطعی کند.

** تری: برای همین روزها زندگی می کنم

جان تری، کاپیتان چلسی پس از قهرمانی در لیگ برتر گفت: احساس باورنکردنی است. ما برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کردیم. امروز یک مقدار مضطرب بودیم ولی موفق شدیم پیروز شویم و حالا قهرمان هستیم . کریستال پالاس بخصوص در دقایق پایانی کار ما را سخت کرد اما مقاومت کردیم.

من برای همچین روزهایی زندگی می کنم . من در استمفورد بریج توپ جمع کن بودم و حتی این استادیوم را رنگ کردم . من برای چلسی همه کار کردم . ۵ سال از آخرین قهرمانی ما در لیگ می گذرد و در این مدت زجر کشیدیم .

تری ادامه داد: یک نفر که خودش می داند چه کسی است (رافائل بنیتس) چند سال پیش گفت که من نمی توانم دو بار در هفته بازی کنم . من نه تنها به او بلکه به همه ثابت کردم که اشتباه می کنند . من هنوز در حال جنگیدن هستم . احساس خوبی دارم و مهم تر از همه همبازیان و مربیان خوبی در کنارم دارم .

من همچنین دوست دارم از طرف باشگاه چلسی به ریو فردیناند و خانواده اش بخاطر خبر تلخ دیروز تسلیت بگویم

**فابرگاس: این تازه اولش است!

سسک فابرگای نیز پس از قهرمانی در لیگ برتر گفت: راه درازی با چلسی دارم. این تازه اولش است. خوشحالم در فصل اول توانستیم لیگ و جام اتحادیه را کسب کنیم. حالا مانده تا افتخارات دیگر. ما به افتخارات بزرگی فکر می کنم و تلاش می کنیم در ادامه به انها برسیم.

** هازارد: مورینیو به من اعتماد به نفس داد

ادن هازارد که به عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انتخاب شد نیز با خوشحالی از نتیجه کسب شده گفت: مورینیو نقش عمده ای در این قهرمانی داشت. چند سال بود که ما نتوانسته بودیم در لیگ برتر به قهرمانی برسیم و حالا با او به این افتخار رسیدیم. او مربی بسیار خوبی است و می داند چطور باز یکنانش را تهریج کند. او خیلی به من اعتماد به نفس داده است و من زیر نظر او فوتبال بهتری ارائه می دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.