صدرنشین رقابتهای فوتبال لالیگای اسپانیا در روزی که مثلث تهاجمی این تیم روی فرم ایده آل خود بود با هشت گل کوردوبا را در هم شکست و برای بایرن مونیخ خط و نشان کشید.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال بارسلونا عصر امروز شنبه در چارچوب هفته سی و پنجم رقابتهای لالیگای اسپانیا در زمین کوردوبا پیروزی پرگل ۸ بر صفر را رقم زد. لوئیس سوارز در این بازی با سه گلی که در دقایق ۴۵، ۵۳ و ۸۸ به ثمر رساند هت تریک کرد. لیونل مسی هم دو گل در دقایق ۴۶ و ۸۰ وارد دروازه حریف کرد تا در جدول گلزنان از رونالدو پیشی بگیرد. نیمار نیز در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد. دو گل دیگر این تیم را راکیتیچ (۴۲) و جرارد پیکه (۶۵) به ثمر رساندند.

آبی اناری‌ها که با همه یاران اصلی خود در این بازی به میدان رفته بودند با برد روحیه بخشی که کسب کردند جمع امتیازات خود را به عدد ۸۷ رساندند تا ضمن تثبیت جایگاه خود در صدر جدول لالیگا با آرامش کافی به استقبال دیدار چهارشنبه شب برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا برود.

از نکات جالب این بازی می‌توان به از خود گذشتگی نیمار در دهانه دروازه کوردوبا اشاره کرد که اجازه داد مسی با نوک پا دروازه حریف را باز کند. نیمار در دقیقه ۸۵ وقتی از مدافع حریف یک ضربه پنالتی گرفت از مسی خواست خودش پشت توپ بایستد که مسی هم وی را تشویق به این کار کرد.

تیم کوردوبا با پذیرش این باخت سنگین سقوط زودهنگامی به دسته دوم لالیگا داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.