سجاد شهباززاده ؛او بی شک مهمترین خرید فصل پانزدهم لیگ برتر است برای استقلال. بازیکنی که هنوز هیچ کس از او یک حرکت ناامید کننده ندیده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سجاد شهباززاده حالا ۱۲ گل زده و مرد شماره ۲ جدول گلزنان لیگ برتر است. جوان ۲۵ ساله اردبیلی که از مسیر سایپا و با حمایت دو مربی بزرگ و صاحب سبک در کار با جوانان یعنی علی دایی  و محمد مایلی کهن به فوتبال ایران معرفی شده ، حالا خیلی بی سر و صدا در تیم بحران زده استقلال می درخشد. اگرچه جای خالی او در اردوهای تیم ملی را بسیاری از اهالی فوتبال حس می کنند اما بدشانس است که کارلوس کروش کریم انصاری فرد ، زوج سابقش در سایپا را در اوج ناآمادگی به او ترجیح می دهد.

سجاد شهباززاده یکی از جنس نایاب فوتبال ایران است. کسی که حالا تحصیلات عالیه را طی می کند و این قدر برایش درس مهم است که در فصل امتحانات مربیانش را مجاب می کند مرخصی اش را بپذیرند.

این پس بی سر و صدا که از سوی سرمربی تیمش برای رسیدن به پیراهن تیم ملی به اندازه امید ابراهیمی حمایت نمی شود ، شاه ماهی نقل و انتقالات آبی ها بود. علی تظری جویباری معاون باشگاه استقلال درباره روزی که او را خرید می گوید:«روزی که آمد برای مذاکره ، مشخص بود پسر ساده و با فرهنگی است. گفت میلیاردی می خواهد با او دست دادیم و گفتیم از این پول ها نداریم.»

شهباززاده اما قراردادی ۳ ساله با استقلال بسته. قراردادی که برای بازیکنی با کیفیت او در این گرانی بازیکن وقتی روبرویش نوشته می شود ۶۷۰ میلیون تومان یعنی مفت.

او پسری است از جنس مهدوی کیا . از نسل بازیکنانی که گمشده فوتبال ایران هستند. سجاد در بازی با صبا وقتی با گل زیبایش ۳ امتیاز استقلال را بعد از مدت ها قطعی کرد ، خیلی موقر شادی گل گرفت.

۴۱۴۱                    

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )