سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که پیام صادقیان جایی در تفکرات او ندارد و وی این بازیکن را نمی‌خواهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران در میکسدزون در خصوص این بازی اظهار داشت: اولین هدف ما این بود که در لیگ به ثبات برسیم و از خطر سقوط دور شویم تا با آرامش بیشتری به مسابقات بعدی فکر کنیم. منظورم دیدار با استقلال در دربی تهران و همچنین دیدار با بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا است.

وی ادامه داد: نکته بعدی که باعث خوشحالی ما شد این بود که ما سزاوارانه مقابل پیکان به پیروزی رسیدیم و حریف‌مان چیزی برای از دست دادن نداشت. می‌خواست پیروز شود اما هیچ شانسی برای گلزنی نداشتند و مقابل ما شانس‌های متعددی پیدا کردیم. ما باید بسیار زودتر نتیجه پیروزی را رقم می‌زدیم تا هوادارن‌مان و حتی خود ما روی نیمکت عصبی نشویم با این حال خوشحالم که با طراوت خاصی به مصاف بنیادکار خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص لیست فصل آینده این تیم تصمیمی گرفته یا خیر، گفت: هنوز در حال آنالیز وضعیت بازیکنان هستیم و این کار به صورت روزانه انجام می‌شود. در پایان فصل تعیین خواهیم کرد کدام بازیکنان مورد نیازمان هستند و کدامیک در لیست جایی ندارند. در هر صورت هنوز هیچ لیستی نداده‌ایم. تصمیم نگرفته‌ایم و بازیکنی هم از نظرمان پنهان نمانده است.

برانکو درباره اینکه آیا بازیکنی وجود دارد که در پایان فصل از پرسپولیس جدا شود، خاطرنشان کرد: البته. من در ذهنم با همکارانی که دارم بازیکنان را به صورت روزانه آنالیز و ارزیابی می‌کنیم، چون نمی‌خواهیم مرتکب اشتباهی شویم.

وی درخصوص مشکلات مالی قراردادش با باشگاه و همچنین اینکه شاید مالک بعدی تصمیمی برای همکاری با او نداشته باشد، گفت: من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و هنوز هم مالک جدید مشخص نشده اما مهمتر از هرچیزی باشگاه پرسپولیس است و باید به کسانی که می‌خواهند در این تیم سرمایه‌گذاری کنند تبریک بگویم. دست آنها درد نکند که برای شادی بیشتر هواداران  و روی آوردن جوانان به ورزش چنین سرمایه‌گذاری بزرگی را انجام دادند چرا که با توجه به شرایط سخت اقتصادی در دنیا کمتر کسی جرأت چنین کاری را دارد. حال در این بین قرارداد من بخشی از این موضوع است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا فکر می‌کرد در پرسپولیس با شرایطی این چنین روبرو شود، عنوان کرد: من می‌دانستم وارد چه فضایی می‌شوم و تیمی که مدت زیادی بود در خانه‌اش هم به پیروزی نرسیده بود، مسلم است که شرایط مساعدی نداشتند و اگر شرایط مساعدی داشت کسی سراغ من نمی‌آمد. با آگاهی کامل به پرسپولیس آمدم و با همکارانم آمادگی داشتیم که در چنین شرایط سختی کار کنیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به پرسپولیس بیاییم. در بازی با استقلال خوزستان حق‌مان پیروزی بود و در بازی مقابل سایپا و حتی سپاهان هم باید به پیروزی می‌رسیدیم در بازی با لخویا می شد که شرایط بهتر رقم بخورد اما این فوتبال است.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا پیام صادقیان در تفکرات او برای فصل آینده جایی دارد گفت: نه.

وی در خصوص اینکه مهاجمان تیمش هنوز هم موقعیت‌های گل را به هدر می‌دهند، اظهار داشت: ما هر روز روی این موضوع کار می‌کنیم. هر تمرینی که داریم برای گلزنی و حتی شوت زدن به دروازه با مهاجمان کار می‌شود اما توجه کنید که ما هر سه، چهار روز یک بار مسابقه داریم. نمی‌توان مدام روی این موضوع کار کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره استفاده از مهرداد کفشگری در پست دفاع چپ و آیا اینکه باز هم از وی در این پست استفاده خواهد کرد یا خیر گفت: کفشگری نشان داد بازیکنی چند پُسته و جهانی است و امروز عملکرد بسیار خوبی داشت. طبیعی است که پست اصلی او هافبک دفاعی باشد و ما این موضوع را به خوبی می‌دانیم او اما در دفاع چپ نشان داد که می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و ما باید با چشم‌پوشی از پست بازیکنان از توانایی‌های آنها استفاده کرده و به نظرم کفشگری در دفاع چپ عالی بازی کرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۱ )