پرسپولیسی‌ها به دلیل پیدا نشدن خریدار برای باشگاه استقلال، جوک‌هایی در این مورد ساخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مدتی است كه هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هر بهانه ای كه می‌شود برای تیم رقیب خود لطیفه می‌سازند. مدت‌ها قبل استقلالی‌ها برای پرسپولیس لطیفه‌ای ساختند تا به غیبت طولانی مدت آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا كنایه بزنند:

قابل توجه پرسپولیسی ها...

پرواز های خارجی از فرودگاه امام خمینی است نه مهرآباد.

اما پس از مدتی پرسپولیسی‌ها به بهانه پر شدن سكوهای ورزشگاه آزادی در مسابقه پرسپولیس - الهلال عربستان برای استقلالی‌ها لطیفه ساختند و حالا موضوع مزایده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تبدیل به بهانه‌ای جدید برای پرسپولیسی‌ها شد تا برای تیم رقیب خود لطیفه بسازند.

در سومین مرحله مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، آبی‌ها فقط یك متقاضی داشتند كه آن هم به دلیل واریز نكردن پول قبل از مزایده، كنار گذاشته شد. حتی گفته شد كه شركت متقاضی خرید استقلال با توجه به واریز نكردن رقم پیش از حضور در مزایده، بیشتر قصد تبلیغات رایگان داشته تا خرید استقلال! اما در طرف مقابل، پرسپولیس سه متقاضی داشت كه البته یكی از آن‌ها هم مثل متقاضی پرسپولیس، بیشتر در رسانه‌ها مطرح شد تا اینكه بتواند در رقابت خرید باشگاه شركت داشته باشد. با این حال پرسپولیس همچنان دو متقاضی داشت كه پیشنهادهای ۲۹۶ و ۲۹۸ میلیارد تومانی داده‌اند.

به همین دلیل پرسپولیسی ها لطیفه‌های جدیدی برای استقلال كه مزایده‌اش به دور چهارم كشیده شده ساخته‌اند تا در كری خوانی كم نیاورند. یكی از لطیفه‌ها این است: «پیشنهاد می‌کنم هر کی پرسپولیس رو خرید استقلالم بهش اشانتیون بدید!» البته ناگفته نماند كه استقلالی‌ها هم هر زمانی با لطیفه‌های پرسپولیسی‌ها مواجه می‌شوند، برای سرخپوشان لطیفه جدید می‌سازند و نمی‌خواهند در این رقابت از حریف خود عقب بیفتند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۹ )