حسین هدایتی که جدی ترین متقاضی خرید پرسپولیس است برای استقلالی ها کری خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز رئیس سازمان خصوصی سازی در کنفرانس خبری خود اعلام کرد که یکی از رقم های پیشنهادی برای خرید پرسپولیس ۲۹۶ میلیارد و ۶۶۶ میلیون تومان و رقم دیگر، ۲۹۸ میلیارد تومان است. او البته اعلام نکرد هر یک از این رقم ها را چه کسی پیشنهاد داده. اما لحظاتی پیش حسین هدایتی با پستی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، رسما اعلام کرد که رقم پیشنهادی عجیب برای او بوده. او البته رقم عجیب تری از چیزی که رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرده را پیشنهاد داده. رئیس سازمان خصوصی سازی این رقم را رند کرد و گفت یکی از خریداران پیشنهاد ۲۹۶ میلیارد و ۶۶۶ میلیونی داده، در حالی که هدایتی رقم ۲۹۶ میلیارد و ۶۶۶ میلیون و ۶۶۶ هزار و ۶۶۶ تومان را به سازمان خصوصی سازی داده است.

هدایتی عنوان «نوستالژی در رقم پیشنهادی» را برای رقم پیشنهادی اش انتخاب کرده تا به این روش برای استقلالی ها هم کری خوانی کند. جالب اینجاست که بهروز رهبری فرد،پیشکسوت پرسپولیس که از نزدیکان هدایتی است در اینستاگرام خود نوشته: «سازمان خصوصی سازی با مطالعه دقیق پاکت های ارائه شده در مزایده و بدلیل تخلف قانونی مدارک سایر شرکت کنندگان، فقط با پیشنهاد شرکت استیل آذین ایرانیان موافقت کرد و هدایتی مالک دائمی پرسپولیس شد.»

البته همه می دانند که خصوصی سازی هنوز نتیجه مزایده را اعلام نکرده اما از آنجا که پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی در مصاحبه اش گفت «از بین دو متقاضی احتمالا یکی از آنها پول سپرده شرکت در مزایده را به موقع واریز نکرده است»، می توان پیش بینی کرد که هدایتی مدارک کاملی را ارائه کرده و متقاضی دیگر، مدارک کاملی ارائه نکرده و پرسپولیس به هدایتی می رسد. البته در این مورد نمی توان تا زمان اعلام رسمی سازمان خصوصی سازی اطمینان داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۹ )