یک روز بعد از اظهارات متناقض عضو هیات رئیسه فدراسیون درباره علی کریمی، محبوب ترین ستاره دو دهه اخیر فوتبال ایران به آن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جادوگر ساعاتی پیش از اعزام ایران به استرالیا در آستانه جام ملت های آسیا، به ناگهان اردوی تیم ملی را ترک کرد. او دلخوری بود که چرا فدراسیون فوتبال قراردادش را امضا نکرده است. کفاشیان پس از این اتفاق، در یک گفت و گو کاملا واضح علت جدایی کریمی را افشا کرد و گفت: «روز قبلش من او را در کمپ تیم ملی دیدم. گفتم قرارداد می بندیم ولی قرارداد آماده نشد. حالا دیروز و زود می شد ولی ما قرارداد را با کریمی می بستیم.» سپس منابع خبری در تیم ملی گفتند جادوگر تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر روزی که اردو را ترک کرد، منتظر دریافت نسخه ای از قراردادش بود اما فردی که مامور شد این قرارداد را برایش بیاورد، پس از بازگشت به او گفت فدراسیونی ها قرارداد را آماده نکردند. در همین حال، تهیه بلیت فرست کلاس برای سایر مربیان و تهیه بلیت معمولی برای کریمی و دستیاران ایرانی دیگر باعث شد تا جادوگر از کوره در رفته و اردو را ترک کند. مربیان تیم ملی تا لحظه آخر تلاش کردند تا جلوی کریمی را بگیرند و حتی علیرضا منصوریان هم به هتل آزادی رفت. کریمی پس از دیدن سرمربی نفت گفته بود قصد دارد به خانه اش برود و وسایلش را بیاورد اما منصوریان می دانست این رفتن، بی بازگشت است.

کریمی رفت و از آن روز درباره تیم ملی سکوت کرد. کروش هم بعد از جام ملت ها به تعریف و تمجید از او پرداخت و گفت، این سکوت او در واقع باید الگویی برای خیلی ها باشد. گویا جادوگر قصد داشت به این سکوت ادامه دهد اما اظهارات عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون به ناگهان کریمی را برآشفت. دبیری که به تازگی آمده، پس از جلسه روز سه شنبه هیات رئیسه گفت کریمی به دلیل نداشتن بلیت فرست کلاس و همینطور موضوع پاداش، اردوی ایران را ترک کرد. در واقع او کلمه ای درباره ناراحتی کریمی از امضا نشدن قراردادش نگفت تا توپ را به زمین او بیاندازد. دبیری هر چند با مشاور مسئولان رسانه ای فدراسیون سریعا مصاحبه دیگری انجام داد و حرف های خود را پس گرفت اما کار از کار گذشته بود. کریمی چهارشنبه به خبرگزاری فارس گفت: «برای دومین بار نقل قول هایی از سوی عضو هیات رئیسه فدراسیون که نمی‌دانم چطور وارد فوتبال شده است در مورد من گفته شد که هر چند از سوی رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ و حتی خود این عضو هیات رئیسه تکذیب شد اما این بار به این نتیجه رسیدم که اگر سکوت کنم شاید شک و شبهه عده ای به یقین تبدیل شود.» او ادامه داد: «بار اولی که این مباحث مطرح شد سکوت کردم اما این افراد بدانند من اگر دنبال پول و بلیت بیزینس کلاس بودم چند ماه بدون قرارداد با تیم ملی همکاری نمی کردم و مثل همه مربیان اول قرارداد می بستم و بعد سر تمرین می رفتم. من اگر دنبال پول بودم باز هم به فوتبالم ادامه می دادم چرا که هم به لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارم و هم اینکه مثل هم دوره ای هایم مثل عنایتی از خیلی ملی پوشان فعلی آماده تر هستیم.»

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۱ )