سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: ما ریشه ابومسلم هستیم که ابومسلمی هم خواهیم ماند.

محمدرضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌ در خصوص صعود سیاه‌جامگان به لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در شب تولد جوادالائمه ما به لیگ برتر صعود کردیم. سیاه‌جامگان واقعا یک تیم بود و بازیکنان و کادر مدیریتی همدل بودند. نزدیک به چهار سال کنار هم کار کردیم و با تمام سختی‌ها توانستیم سرانجام به لیگ برتر صعود کنیم.

وی ادامه داد: شاید سال گذشته هم حق داشتیم که به لیگ برتر راه یابیم اما در هر صورت این اتفاق پس از یکسال تأخیر رخ داد و باید بگویم که این صعود برایم شیرین‌تر بود زیرا مردم مشهد بعد از ۱۶ سال توانستند صعود تیم شهر خود را در مشهد جشن بگیرند. واقعا از همه هواداران که به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند تشکر می‌کنم.

سرمربی سیاه‌جامگان یادآور شد: تیم ما ریشه ابومسلم را دارد و همیشه نیز ابومسلمی خواهد ماند. امروز هم هواداران به خاطر ابومسلم به ورزشگاه آمدند و نام ابومسلم را فریاد می‌زدند.

مهاجری در خصوص وضعیتش برای فصل آینده گفت: هم‌اکنون آن قدر خوشحال هستم که نمی‌توانم در مورد هیچ چیز دیگر فکر کنم. اجازه بدهید خوشحالی‌ام تمام شود تا پس از آن در مورد اینکه در چه تیمی باشم تصمیم بگیرم.

وی در مورد قضاوت داور تأکید کرد: من تا به حال در مورد داوری صحبت نکرده بودم اما هم‌اکنون که صعود کرده‌ایم می‌خواهم انتقادی کنم. داور به گونه‌ای سوت می‌زد که این موضوع را برای من تداعی می‌کرد که به هر شکل ممکن می‌خواهد پیروزی را از دست ما خارج کند. متأسفانه داور امروز به غیر از اشتباهات فنی که داشت مرتکب چند اشتباه رفتاری هم شد. او به نحو بدی با بازیکنانم حرف می‌زد و شاگردانم به ستوه آمده بودند. امیدوارم کمیته انضباطی و کمیته داوران در مورد حرف‌های داور تأمل بیشتری کند.

سرمربی سیاه‌جامگان تصریح کرد: ما امروز فوتبال پاکی را ارائه دادیم و صعودمان هم با پاکی بود در حالیکه شرایط در سایر تیم‌ها متفاوت است اما خوشحالم که ما با ارائه فوتبال پاک دل هواداران را شاد کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.