رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از سوی این کمیته محروم شده است.

علی اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پخش فیلم درگیری محمدرضا خانزاده با یکی از هواداران پرسپولیس در قطر در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و صفحات مجازی، رفتار این بازیکن زشت و ناپسند و خارج از چارچوب مورد نظر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال دانسته شد.

وی در ادامه افزود: به خاطر حساسیت این موضوع کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال امروز تشکیل جلسه داد و دیوان تحقیق و دیوان حکمیت وارد عمل شدند. 

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: براساس تصمیم اتخاذ شده در کمیته اخلاق محمدرضا خانزاده به ۹ ماه محرومیت از حضور در کلیه میادین فوتبال محکوم شد. البته این بازیکن می‌تواند به حکم صادره اعتراض کند.

محمدزاده با اشاره به تخلفات سوشا مکانی در پایان دیدار لخویای قطر - پرسپولیس تأکید کرد: با توجه به اینکه واضح نبود مکانی چه حرف‌هایی به زبان می‌آورد، تنها به خاطر دفاع از خانزاده، تشدید کردن موضوع و حمله به یک هوادار به پنج میلیون تومان جریمه و سه جلسه محرومیت تعلیقی محکوم شد.

وی ضمن تقدیر از رفتار کریم باقری گفت: باقری به خاطر فعالیت مثبت برای جلوگیری از ادامه درگیری ها از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تشویق شد اما محمود خوردبین به دلیل اینکه در صحنه درگیری‌ها حضور نداشته و وظیفه سرپرست است که در این امر دخالت کند، باید هفته آینده به کمیته اخلاق بیاید و نسبت به اتفاقات اخیر توضیح دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.