در تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس هواداران در مورد بحث مالکیت این باشگاه صحبت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد. بخش‌های مختلف این تمرین به شرح زیر است:

*‌ شاگردان برانکو پس از گرم کردن زیر نظر مربی بدنساز تیم به پاسکاری مشغول شدند.

* در قسمت بعدی بازیکنان بدون حضور دروازه‌بان تمرین مکان‌یابی و پاسکاری را در دستور کار داشتند. در بخش بعدی دروازه‌بان‌ها به تمرین اضافه شدند تا برانکو برای شاگردانش تمرین ارسال زمینی و هوایی از جناحین را در نظر بگیرد. پس از ۲۰ دقیقه دروازه‌بان‌ها از سایر بازیکنان جدا شدند و برانکو بازیکنانش را در قالب دو تیم نارنجی و سفید تقسیم کرد تا تمرین حمله به دفاع را انجام دهند.

* محسن بنگر، مدافع مصدوم پرسپولیس با پای گچ گرفته و با لباس ورزشی در تمرین حضور پیدا کرد. بنگر مانند روز گذشته از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد.

* حدود ۱۰۰ هوادار تمرین امروز پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند. بحث داغ هواداران در خصوص مالک آینده و جدید باشگاه پرسپولیس بود که قرار است فردا در مزایده سازمان خصوصی‌سازی انتخاب شود. برخی از هواداران موافق این بودند که حسین هدایتی باشگاه پرسپولیس را بخرد اما برخی دیگر معتقد بودند که شخص دیگری باید وارد شود تا با بنیه مالی قوی به پرسپولیس کمک کند.

* پیش از یک ساعت از زمان آغاز تمرین هواداران پشت درهای ورزشگاه آمده بودند.

* محمدرضا خانزاده، سوشا مکانی و افشین اسماعیل‌زاده پس از حضور در کمیته اخلاق پابه‌پای سایر بازیکنان تمرین کردند.

* حمید علی‌عسگر که از ناحیه کشاله ران مصدوم شده است امروز ابتدا در کنار دیگر بازیکنان خودش را گرم کرد اما بعد از آن جمع شاگردان برانکو جدا شد تا به صورت اختصاصی دور زمین بدود.

* رضا نوروزی مانند روز گذشته به کلینیک رفت.

* میثم حسینی که در تمرین روز گذشته در جمع بازیکنان حضور پیدا کرده بود و زمزمه‌های بازگشتش به پرسپولیس شنیده می‌شود در تمرین امروز حضور نداشت.

* در بخش تمرین حمله به دفاع آندره پانادیچ، دستیار اول برانکو وظیفه حمل توپ را برعهده داشت. توانایی پانادیچ در کنترل توپ و دفاع باعث شد که در جریان بازی یکی دو نفر از بازیکنان به شوخی از مدافعان بخواهند دستیار برانکو را بزنند و توپ را از این مربی بگیرند.

* بعد از انجام تمرینات تاکتیکی بازیکنان دوباره زیر نظر مربی بدنساز تیم مشغول تمرینات استقامتی و هوازی شدند. البته در بین این بخش چند نفر از بازیکنان پرسپولیس مانند اومانیا، گابریل و یکی دو بازیکن دیگر به ماساژور تیم مراجعه کردند تا گرفتگی عضلات آنان را درمان کند. البته در اقدامی جالب یکی دو نفر از بازیکنان هم در لابی رختکن نشستند و از تلویزیون مسابقه‌ای را که در حال پخش بود، تماشا کردند.

* تعدادی از هواداران در زمان خروج بازیکنان از ورزشگاه درفشی‌فر انتقاداتی از آنها داشتند که کریم باقری متوجه این مسئله شد و به سرخپوشان تذکر داد از پاسخگویی به هواداران خودداری کنند. 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )