مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی از ارئه چند پیشنهاد برای خریداری سهام سرخابی ها خبر داد و گفت: در آخرین دقایق پایانی وقت اداری امروز، چند پیشنهاد به سازمان خصوصی سازی ارسال شد بنابراین مزایده سوم سرخابی ها فردا در محل سازمان خصوصی سازی برگزار می‌شود.

سید جعفر سبحانی- مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی-در گفت و گو با ایسنا گفت: خوشبختانه بعد از ناکامی در مزایده اول و دوم و آسیب شناسی که در این خصوص صورت گرفت، برای مزایده سوم استقلال و پرسپولیس پاکت های قیمت به سازمان خصوصی سازی ارسال شد و فردا مزایده سوم سرخابی ها در ساعت ۱۴ برگزار می شود.

وی از تعداد درخواست های ارائه شده خودداری کرد و افزود: تعداد درخواست های ارائه شده فردا اعلام می شود اما برای یکی از باشگاه ها تعداد بیشتری درخواست ارئه شده و برای دیگری درخواست کمتری وجود دارد.

وی اظهار کرد:آنچه که در این میان مهم است، ارائه پیشنهاد از سوی خریداران بود که خوشبختانه در دقایق پایانی وقت اداری امروز پاکتهای پیشنهادی ارائه شد و امیدواریم مزایده سوم به خوبی برگزار شود.

سبحانی در مورد زقابتی بودن مزایده سوم سرخابی ها گفت: با توجه به درخواست های ارائه شده مزایده سوم سرخابی ها رقابتی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سومین دور از مزایده سرخابی ها در حالی فردا برگزار می شود که مزایده اول و دوم به دلیل عدم وجود مشتری به ناکامی کشید و سازمان خصوصی سازی تسهلاتی در شرایط واگذاری ایجاد کرد. این در حالی است که فروشگاه های زنجیره ای، چند بانک، شرکتهای خودرویی و چند شخص ورزشی به خصوص حسین هدایتی جزو خریداران احتمالی باشگاه های محبوب پایتخت هستند و باید دید فردا چه فرد یا گروهی موفق به خریداری این دوباشگاه ورزشی می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.