تلویزیون کابلی که امتیاز پخش زنده مبارزه «مانی پاکیائو» و «فلوید می‌ودر» را خریده تاکنون میلیون‌ها دلار از محل فروش حق پخش این بازی به مشتریانش سود کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مبارزه غول‌های سبک وزن بوکس جهان هفته آینده در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود. از این رویارویی به عنوان یکی از گران‌ترین و شاخص‌ترین مبارزات سال‌های اخیر یاد می‌شود که در مجموع برای «مانی پاکیائو» فیلیپینی و «فلوید می‌ودر» آمریکایی درآمدی بیش از ۳۰۰ میلیون دلار خواهد داشت.

گردش مالی این تقابل استثنایی به همین جا ختم نمی‌شود. بلیت‌های این مسابقه که در سالن «ام جی ام گرند گاردن» برگزار می‌‎شود در عرض ۶۰ ثانیه فروخته شد و تلویزیون کابلی که امتیاز پخش زنده مبارزه «مانی پاکیائو» و «فلوید می‌ودر» را خریده تاکنون بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار از محل فروش حق پخش این تقابل به مشتریانش سود کرده است.

«فلوید‌ می‌ودر» که در المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا به مدال برنز رسیده از سال ۲۰۰۵ وارد دنیای حرفه‌ای بوکس شده و ۸۷۳ میلیون دلار از راه پخش کابلی مسابقاتش درآمد داشته است. این رقم برای بوکسور فیلیپینی ۷۴۱ میلیون دلار بوده است.

جدال دیدنی این دو قهرمان جهان، روز دوازدهم اردیبهشت در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.