مربی تیم فوتبال پیکان گفت: درست است که پرسپولیس تیمی بزرگ، زخم‌خورده و خطرناک است اما با توجه به شرایطی که در جدول داریم چاره‌ای جز بردن این تیم نداریم.
ساکت الهامی در خصوص شکست تیم پیکان مقابل تراکتورسازی و حاضرنشدن کادرفنی این تیم در نشست خبری پس از بازی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: مرفاوی و من از شکست مقابل تراکتورسازی بسیار ناراحت و عصبانی بودیم و به همین دلیل هم در نشست خبری بعد از بازی حضور پیدا نکردیم. به همین دلیل از تمام خبرنگاران به دلیل عدم حضورمان در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص بازی پیکان - تراکتورسازی نیز اظهار داشت: در نیمه اول تراکتوری‌ها بهتر از ما بودند اما در نیمه دوم کاملاً تیم برتر میدان بودیم و حتی یک پنالتی هم از دست دادیم. اگر آن پنالتی گل شده و بازی به تساوی کشیده می‌شد، با توجه به اینکه در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم می‌توانستیم بازی را ببریم.

مربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد: به نظر من تراکتوری‌ها در این بازی با برنامه عمل کرده و فقط به دنبال کسب امتیاز بودند. واقعاً نمی‌دانم چرا اینقدر بدشانس هستیم، چون در دو بازی گذشته دو پنالتی را از دست داده و هفت یا هشت موقعیت گلزنی را از دست دادیم.

وی در واکنش به انتقاد مدیرعامل باشگاه پیکان مبنی بر اینکه دقیقی نباید پنالتی می‌زد، تصریح کرد: شیعی درست می‌گوید و منظورش این است که دروازه‌بان تراکتورسازی از سبک و نحوه پنالتی زدن او شناخت دارد اما باید بگویم پنالتی زدن دقیقی چند دلیل داشت. اول اینکه نصرتی که پنالتی زن اول ماست حاضر به زدن پنالتی نشد و گفت لک از نحوه پنالتی زدن او شناخت دارد. پس از نصرتی نیز مصطفی شجاعی پنالتی‌های ما را می‌زند که در زمین حضور نداشت.

الهامی خاطر نشان کرد: دلیل دوم هم این بود که دقیقی در تمرینات هفته گذشته چهار بار با پنالتی دروازه دروازه‌بان پنالتی‌گیری همچون رحمتی را باز کرد. علاوه بر اینها دقیقی خودش توپ را برداشت و اصرار کرد که پنالتی را بزند. ما هم با اعتمادبه‌نفسی که در دقیقی دیدیم فکر نمی‌کردیم که نتواند پنالتی را گل کند. حتی خودش هم فکر نمی‌کرد این اتفاق رخ دهد.

مربی تیم فوتبال پیکان با یادآوری اینکه دقیقی در بازی با ذوب‌آهن پنالتی‌اش را گل کرده بود، گفت: متأسفانه در حال حاضر بدشانسی گریبان‌گیر تیم ما شده است و امیدوارم در سه بازی باقیمانده این مشکل دست از سر ما بردارد.

وی افزود: در حال حاضر مشکل ما فنی نیست و روحی و روانی است. بازیکنان پیکان به ویژه در زدن ضربات نهایی تمرکز لازم را ندارند. ما باید از نظر روحی و روانی روی تیم کار کنیم تا در بازی با پرسپولیس تمرکز لازم را داشته باشیم. درست است که پرسپولیس تیمی بزرگ، زخم‌خورده و خطرناک است اما با توجه به شرایطی که در جدول داریم چاره‌ای جز بردن این تیم نداریم.

الهامی در خصوص اینکه با باخت مقابل تراکتورسازی احتمال سقوط پیکان به لیگ دسته اول قوت گرفته است، تصریح کرد: درست است که شرایط خوبی در جدول نداریم اما شک نکنید در لیگ برتر می‌مانیم و حتی به حضور در پلی‌آف هم فکر نمی‌کنیم.‌

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.