سرمربی زردپوشان وستفالن بر این باور است گه شاگردانش می‌توانند با اتکا به برنامه تاکتیکی خود از سد بایرن مونیخ سرسخت بگذرند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در آستانه دیدار امشب (سه‌شنبه) شاگردانش برابر بایرن مونیخ که قرار است در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا برگزار شود، با حضور در کنفرانس خبری اظهار داشت: ما حالا در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستیم و باید مقابل حریف شماره یک خود بازی کنیم. برای رسیدن به دیدار نهایی باید از این مانع سخت عبور کنیم. ما در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا بازی خواهیم کرد، ورزشگاهی که بایرن مونیخ در آن به فکر باج دادن به هیچ تیمی نیست ولی ما پیش از این در این ورزشگاه هم به پیروزی رسیده‌ایم.

وی افزود: باید عملکرد سطح بالایی را به نمایش بگذاریم و از همان ابتدای بازی از درست بودن همه چیز اطمینان حاصل کنیم. بازی با بایرن خود حکم فینال را دارد و به هیچ‌وجه نمی‌توان از حساسیت این بازی کاست. اگر دورتموند بتواند برنامه تاکتیکی خود را به خوبی در زمین پیاده کند، تیم سرسختی است. همیشه باید به بازی‌های قبلی‌مان برابر بایرن مونیخ نگاه کنیم و در این صورت متوجه می‌شویم هر موقع که ما به برنامه تاکتیکی خود اتکا کرده‌ایم تیم سرسختی بوده‌ایم.

سرمربی ۴۷ ساله زردپوشان وستفالن با اشاره به شکست ۲ بر یک تیمش برابر بایرن مونیخ در نیم‌فصل اول بوندس‌لیگا گفت: در بازی که در ابتدای فصل در مونیخ داشتیم ما تنها در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم. مقابل بایرن نباید بی‌حس و حال بازی کنیم و باید در تمام طول ۹۰ دقیقه بازی خوبی را از خود ارائه دهیم. نباید تأثیر سطحی داشته باشیم و باید تمام توان خود را برابر باواریایی‌ها به نمایش بگذاریم. باید در این بازی به خوبی دفاع و حمله کنیم و از فرصت‌هایی که حریف در اختیارمان قرار می‌دهد، نهایت استفاده را ببریم.

کلوپ در پایان خاطرنشان کرد: بایرن مونیخ آخرین مانع ما برای رسیدن به دیدار فینال و بازی در ورزشگاه المپیک شهر برلین است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.