مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر کسی مثل عنایتی یا برهانی کری بخواند مشکلی ندارد چون بازیکن استقلال هستند اما خنده‌دار است که اخراجی‌های استقلال کری‌می‌خوانند.
محسن بنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد مصدومیتش، شرایط پرسپولیس، مشکلات فراوان این باشگاه و ... صحبت‌ کرد.

تسنیم: ابتدا در مورد مصدومیتت صحبت کن، چند وقت نمی‌توانی برای پرسپولیس بازی کنی؟

بعد از بازی با بنیادکار گچ پایم را باز می‌کنم و بعد از آن مشخص می‌شود که وضعتیم چطور می‌شود ولی احتمالاً به ۲ بازی آخر فصل می‌رسم. فقط بچه‌ها باید همت کنند و بنیادکار را شکست دهند.

تسنیم: چرا پرسپولیس نمی‌تواند در لیگ نتیجه بگیرد؟

شرایط اصلاً‌ خوب نیست، مردم فقط نتیجه را می‌بینند و چیزی از داخل تیم نمی‌دانند. ما چیزی نداریم و در این شرایط هم بد کار می‌کنیم و گل مفت می‌خوریم.

تسنیم: این مشکلات یعنی اینکه پرسپولیس یک دست لباس کامل هم برای پوشیدن ندارد...

دقیقاً، در بازی با لخویا پیراهن ماکرون بود، شورت‌ها آل‌اشپورت، جوراب‌ها بدون مارک و کاورها هم که داستان خودش را داشت. چون کاو‌رهای ما یکدست نبود و تبلیغ داشت ناظر بازی مجبورمان کرد کاروها را برعکس بپوشیم. ببینید تیم پرسپولیس حتی کاور یکدست هم ندارد.

تسنیم:‌ چرا باید اینطور باشد؟

امسال شرایط اینطور است.

تسنیم: شرایط آنقدر بد است که در اردو پیش از بازی با سایپا در اتاق بازیکنان آب معدنی هم نبوده است.

من مصدوم بودم و بازی نکردم اما این موضوع را شنیدم. وقتی بازیکنان به این مسئله اعتراض کردند، گفتند که پول نداریم آب معدنی بخریم!

تسنیم: یعنی این مشکلات باعث می‌شود پرسپولیس نتیجه نگیرد؟

این‌ها را گفتم اما دلیل نمی‌شود که بازی ۲- صفر برده را ۲-۲ کنیم.

تسنیم: یکی دیگر از مشکلات پرسپولیس بحث حواشی این تیم بود...

از ابتدای فصل این حواشی وجود داشت و نگذاشت که نتیجه بگیریم.

تسنیم: البته این بار خانزاده و صادقیان از پرسپولیس کنار گذاشته شدند.

من از چیزی خبر نداشتم و نمی‌دانم چرا این اتفاق برای صادقیان رخ داد.

تسنیم: در بازی پرسپولیس و سایپا نشان دادن عدد ۴ از سوی میلاد میداودی به هواداران پرسپولیس کلی حاشیه درست کرد.

میداودی را می‌شناسم و می‌دانم بچه خوبی است ولی متأسفانه بازیکنانی این کارها را انجام می‌دهند که از تیم‌شان بیرون‌شان کرده‌اند. اگر کسی مثل عنایتی یا برهانی کری بخواند مشکلی نیست چون بازیکن استقلال هستند اما خنده‌دار است که اخراجی‌های استقلال کری‌می‌خوانند! شاید فکر می‌کنند با این کارها اگر قلعه‌نویی برود آنها به استقلال برمی‌گردند.

تسنیم: شایعه شده بود که در پایان این فصل می‌خواهی از فوتبال خداحافظی کنی، این مسئله درست است؟

چرا باید این کار را انجام بدهم؟ من با آمادگی بدنی که دارم تا ۲ سال آینده به راحتی می‌توانم برای پرسپولیس بازی کنم. خیال هواداران راحت فعلاً پرسپولیسی هستم چون خوب زندگی می‌کنم و سرحال‌تر از خیلی‌ از جوان‌ها هستم.

تسنیم: روز گذشته در تمرین پرسپولیس تنها بازیکنی بودی که از سوی هواداران تشویق شدی.

هواداران همیشه به من لطف دارند، آنها می‌دانند که من این فصل هرچه‌ داشتم برای پرسپولیس گذاشتم و با دست شکسته هم برای پرسپولیس بازی کردم. الان هم پایم شکسته که نمی‌توانم بازی کنم اگر شکستگی از ناحیه دیگری بود برای پرسپولیس بازی می‌کردم.

تسنیم: این روزها از برخی بازیکنان پرسپولیس مثل علی‌عسگر انتقاد می‌شود.

من کاری به بقیه ندارم اما انتقاد از علی‌عسگر درست نیست، او هم بچه خوبی است و هم بازیکن خوبی. علی‌عسگر در پست غیر تخصصی بازی می‌کند و به نظر من فداکاری می‌کند که در پست دفاع چپ به میدان می‌رود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )