عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بر لزوم شفاف‌سازی در بحث کارلوس کی‌روش تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم پیش از آغاز جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌های کارلوس کی‌روش اظهار داشت: با توجه به اینکه کی‌روش با فدراسیون قرارداد دارد و به کفاشیان برای ماندن و یا رفتن او تفویض اختیار شده است، دیگر لزومی نداشت که این جلسه تشکیل شود. البته از این جمع شدن‌ها و تشکیل جلسات استقبال می‌کنیم اما دوست داریم نظرات شفاف‌تر و عریان‌تر باشد و نباید با مردم سربسته صحبت کرد.

وی در افزود: با توجه به فضایی که وجود دارد نیازمند تعامل هستیم. ژاپنی‌ها پس از جام ملت‌های آسیا خیلی زود با مربی جدید وارد مذاکره شدند و کارشان را آغاز کردند. هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز پس از شکست تیم ملی مقابل عراق در جام ملت‌ها با کی‌روش مذاکره کرد. از طرفی نگاه دولت هم مثبت بود و این نگاه واقع‌بینانه به نظر می‌رسید اما اگر قرار باشد فدراسیون به سمت دیگری برود، زمان صرف می‌شود. این موضوع مسئله مهمی است که نباید در فدراسیون زمان را از دست بدهیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید برنامه‌ریزی خوبی صورت بگیرد و منابع مالی شناسایی شوند. بازهم تأکید می‌کنم که کی‌روش با فدراسیون قرارداد دارد و وزارت ورزش و جوانان مثبت جلو آمد. بنابراین ما نیز باید با نگاه مثبت ورود کنیم.

عزیزی‌خادم در مورد اینکه موافق تشکیل جلسه امروز نبود، گفت: من خیلی مخالف تشکیل این جلسه نبودم و موافق هستم اما اعتقاد دارم که نگاه ما باید نگاه تعامل‌آمیزی باشد و اگر شفاف‌سازی نکنیم، درست نیست. وقتی کی‌روش با ما قرارداد دارد، او نیازی به تغییر ندارد. ما باید بی‌پرده‌تر و عریان‌تر در مورد بحث کی‌روش شفاف‌سازی کنیم. ما از این جلسه استقبال می‌کنیم اما چهار ماه است که کمیته فنی داریم و به کفاشیان به عنوان بالاترین مرجع مأموریت داده شده در مورد کی‌روش تصمیم‌گیری کند.

وی افزود: ما محدودیت‌ها و شرایط مالی را قبول داریم که البته آن هم به خاطر بی‌برنامه‌گی خودمان است که این شرایط را به وجود آورده است. این شرایط مالی در بیشتر استان‌ها نیز وجود دارد که اگر نگویم فقر مطلق، حداقل در فقر نسبی قرار دارند. اکنون که تعامل جهانی در حال شکل‌گیری است امیدوارم بتوانیم برای تیم ملی بزرگسالان و حتی تیم امید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. ما باید شرایط امید را بررسی کنیم، چرا که کادر فنی هنوز قرارداد ندارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خاتمه گفت: دوباره می‌گویم که برنامه‌ریزی باید دقیق باشد که هم تیم ملی راهی جام جهانی روسیه شود و هم تیم امید به المپیک صعود کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.