سرمربی منچسترسیتی می‌گوید نباید از تیمش توقع داشته باشند که هر سال قهرمان شود.
به گزارش ایسنا، منچسترسیتی این فصل را بدون کسب جام سپری کرد تا عملکرد ضعیفی داشته باشد و نتواند انتظارات مالکان ثروتمند خود را برآورده کند.

مانوئل پیگرینی درباره وضعیت تیمش در این فصل گفت: تیمم این فصل بازی‌های خوب خود در سال قبل را ارائه نداد و الان زمان آن نیست که دلیل این مسئله را پیدا کنیم. باید فصل تمام شود و تمام شرایط را بررسی کرد. نباید توقع داشت هر سال قهرمان شویم. مگر یک سال نتوانیم قهرمان شویم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ ما تیم بسیار کاملی نیستیم. در لیگ برتر چند تیم بزرگ هستند که هر ساله رقابت می‌کنند و باید به این باور برسیم که قهرمانی آن هم در هر سال اتفاق سخت و بعیدی است.

او درباره پیروزی بر آستون‌ویلا و فراموش کردن شکست در داربی منچستر گفت: برای تیم ما بسیار مهم بود تا در این بازی پیروز شویم زیرا بعد از دو شکست پیاپی به این بازی پا گذاشته بودیم و یکی از آنها در داربی بود که این شرایط را بدتر کرد. این که توانستیم خودمان را قوی و باروحیه نشان دهیم بسیار اهمیت داشت و به نظر من خوب بازی کردیم؛ به خصوص تا زمانی که داوید در دقیقه ۶۵ مصدوم شد. به اعتقاد من در تمام طول مسابقه بر بازی مسلط بودیم. در حال حاضر به کسب رتبه دوم فکر می‌کنیم و می‌خواهیم در پایان فصل به این هدف برسیم.

او با دفاع از آگوئرو که در تیم منتخب لیگ برتر حضور نداشت، گفت: او بعد از یک ماه به میادین بازگشت و مانند هر بازیکنی نیاز دارد چند بازی انجام دهد تا به سطح خودش برسد. در هر بازی او بهتر می‌شود. می‌شد آگوئرو در تیم منتخب قرار بگیرد ولی مصدومیت‌های زیاد نگذاشت این اتفاق بیفتد. چندان به این اتفاقات فکر نمی‌کنم ولی به نظر من یحیی توره یکی از بازیکنان برتر امسال بود و تعجب کردم که نامش در تیم منتخب نبود.

آینده مانوئل پیگرینی پس از نتایج ناامیدکننده منچسترسیتی نامشخص است. در این شرایط ویرا به عنوان بزرگ‌ترین جایگزین برای پیگرینی تا پایان فصل شناخته می‌شود.

در جمع مربیان احتمالی منچسترسیتی برای فصل آینده نام پپ گوآردیولا، سرمربی بایرن مونیخ بیش از همه به چشم می‌خورد. بر اساس گزارش دیلی میل، تکسیکی بگیریستین، مدیر اجرایی منچسترسیتی سه‌شنبه شب برای دیدار با پپ گوآردیولا راهی مونیخ شده است. هرچند به نظر نمی رسد گوآردیولا چندان راضی به ترک بایرن مونیخ باشد. در گزارشی که نشریه اسپرت میل ارائه داد، گوآردیولا به باشگاه‌های انگلیسی برای فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ برنامه داده است و این بدان معناست که حداقل در فصل آینده شاهد حضور او در جزیره نخواهیم بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.