سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ در آستانه تقابل تیمش با دورتموند از بازیکنان خود و البته سرمربی حریف تمجید کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ از ساعت ۲۳ امشب (سه‌شنبه) در مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای بورسیا دورتموند است. باواریایی‌ها که در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا قهرمانی‌شان مسجل شد حالا به کسب دومین عنوان قهرمانی خود در این فصل نزدیک شده‌اند. در کنار این سرخپوشان مونیخی که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته‌اند قصد دارند ناکامی فصل گذشته خود برابر رئال مادرید را این بار مقابل نماینده‌ دیگری از اسپانیا یعنی بارسلونا جبران کنند و به دیدار نهایی برسند که در این صورت شاید بتوانند سه‌گانه قهرمانی فصل ۱۳-۲۰۱۲ را تکرار کنند.

پپ گواردیولا در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: نمی‌خواهیم این فصل خود را به دردسر بیاندازیم. ما حریفان بزرگی در پیش داریم ولی خودمان نیز تیم باثباتی بوده‌ایم. داستان این فصل با فصل قبل کاملاً متفاوت است, سال گذشته تنها روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده بودم.

وی در مورد رویارویی مردانش با زردپوشان وستفالن هم عنوان کرد: می‌دانم که دورتموند چه تیم قدرتمندی است برای همین بازی خیلی خیلی دشواری در پیش خواهیم داشت. آنها همیشه فوتبال هجومی را ارائه می‌دهند و این ویژگی تیم‌های یورگن کلوپ است. در اوایل همین ماه در حالی موفق شدیم در سیگنال ایدونا پارک با نتیجه یک بر صفر بر دورتموند غلبه کنیم که آنها تیم بهتری نسبت به ما بودند. ما در آن بازی به دردسر افتادیم ولی بازی را بردیم، چون روبرت لواندوفسکی و توماس مولر فوق‌العاده بودند. به هر حال همیشه رقابت سختی بین دو تیم بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند وجود دارد.

سرمربی ۴۴ ساله سرخپوشان مونیخی که یک سال دیگر از مدت زمان قراردادش با بایرن‌ باقی مانده است، تصریح کرد: از اینکه در مونیخ هستم، خیلی خوشحالم. بازیکنانم در بایرن با تلاش‌شان من را شگفت‌زده کردند به همین خاطر قدردان آنها هستم. امیدوارم برای سال آینده بازیکنان بیشتری را در دسترس داشته باشم و مصدومان‌مان کمتر باشند.

وی در پایان در مورد وضعیت بازیکنان مصدوم خود عنوان کرد: خاوی مارتینس در حدود ۹ ماه از میادین به دور بود ولی او پرشور بازگشته و حالا می‌تواند با بازی کردن برای دقایقی به ما کمک کند. خوان برنات در حال حاضر شرایط بهتری دارد. او مشکلاتی داشته ولی امیدوارم بتواند مقابل دورتموند بازی کند. بایرن نیاز به بازگشت روبن دارد ولی او حدود پنج هفته مصدوم بوده است. به همین خاطر نباید به روبن بتازیم و او را تحت فشار قرار دهیم. به هر حال اگر روبن به لحاظ روحی و فکری آماده باشد مشکلی از بابت پاهایش ندارد و می‌تواند به بایرن کمک کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.