سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما اگر در دیدار با استقلال مثل دیدار با سپاهان باشیم قطعاً برنده‌ایم.
مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار روز جمعه تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و می‌خواهد با دستیابی به این عنوان، عدم دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر را جبران کند. استقلالی‌ها برای اینکه از کورس جا نمانند قطعاً با انگیزه زیادی به مصاف ما خواهند آمد.

وی در ادامه افزود: استقلال از کادر فنی قدری بهره می‌برد و مهره‌های در اختیار دارد که هر لحظه از بازی ممکن است نتیجه را تعییر دهند. همین مسائل کارمان را در مسابقه روز جمعه دشوار می‌کند اما از انگیزه ما کم نخواهد کرد. نکته مهم در خصوص استقلال این است که بعد از پنج هفته می‌خواهد به هر شکلی که شده این بازی را با پیروزی به اتمام برساند.

سرمربی تیم صبای قم در پاسخ به این پرسش که آیا عدم استقبال هواداران استقلال از این بازی به نفع آنهاست یا نه، یادآور شد: عدم نتیجه‌گیری استقلال در هفته‌های اخیر باعث شده هواداران این تیم استقبال چندان خوبی از بازی‌های تیم‌شان نداشته باشند که این مسئله تا حدودی می‌تواند به نفع ما باشد. البته این بازی در قم برگزار می‌شود و ما انتظار داریم کل ورزشگاه را هواداران تیم صبا تشکیل دهند تا ما نهایت استفاده را از میزبانی این بازی برده باشیم.

تارتار در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند استقلال را از کورس کسب سهمیه به کلی کنار بزند، تصریح کرد: حساسیت این بازی برای استقلال بیشتر است و این مسئله کار ما را سخت‌تر می‌کند. ما کاری به شرایط استقلال نداریم و کار خودمان را می‌کنیم. در فوتبال هم نمی‌شود چیزی را پیش‌بینی کرد. ما سه هفته پیش سپاهان را بردیم اما هفته بعد از آن به سایپا باختیم. اگر روز جمعه مثل دیدار با سپاهان باشیم، قطعاً استقلال را خواهیم برد. ضمن اینکه ما در این بازی به فکر ارائه بازی زیبا و تهاجمی هستیم.

وی در مورد اوضاع تیمش نیز توضیح داد: بازیکنان ما همچنان درگیر مسائل مالی هستند و همه امیدوارند باشگاه قبل از بازی با استقلال بخشی از قراردادشان را پرداخت کند. اگر این اتفاق رخ دهد مطمئن باشید بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط بهتری را پیدا خواهند کرد.

سرمربی تیم صبای قم در واکنش به اظهارات اخیر پیروز قربانی مبنی بر خداحافظی این بازیکن از دنیای فوتبال، تأکید کرد: قربانی از بزرگتر‌های تیم ماست که همه ما احترام زیادی برای او قائل هستیم. وی بازیکن بزرگی بوده و هست و هر تصمیمی که در خصوص آینده‌اش اتخاذ کند برای ما قابل احترام خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.