مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن توانسته به فینال جام حذفی برسد و در آنجا نیز شانس گرفتن سهمیه آسیا دارد اما سهمیه گرفتن در لیگ برتر مزه دیگری دارد.
کاوه رضایی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه اصفهان، گفت: ذوب‌آهن ۵ امتیاز با فولاد خوزستان فاصله داشت که خوشبختانه در بازی رو در رو مقابل فولاد خوزستان توانستیم فاصله‌مان را به ۲ امتیاز کاهش دهیم.

وی اضافه کرد: در این دیدار بسیار خوب و تاکتیکی بازی کردیم و توانستیم نقاط قوت فولاد خوزستان را خنثی کنیم و از نقاط ضعف این تیم بهره‌مند شویم تا ۳ امتیاز بسیار حساس این بازی را به دست بیاوریم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که اگر این کادر فنی و بازیکنان برای فصل آینده حفظ شوند ذوب‌آهن می‌تواند به این روند رو به رشد خود ادامه دهد یا خیر، گفت: امیدوارم باشگاه ذوب‌آهن بتواند این کادر فنی را نگه دارد و بعضی از نقاط ضعف تیم را بپوشاند تا در فصل آینده مدعی اصلی قهرمانی باشیم.

رضایی با اشاره به این که ذوب‌آهن به یک قدمی گرفتن سهمیه آسیا از لیگ برتر رسیده است، خاطرنشان‌ کرد: ذوب‌آهن توانسته به فینال جام حذفی برسد و در آنجا نیز شانس گرفتن سهمیه آسیا دارد اما سهمیه گرفتن در لیگ برتر مزه دیگری دارد‌ و امیدوارم با عملکرد خوبی که در نیم‌فصل دوم داشته‌ایم بتوانیم به این مهم دست یابیم و در لیگ برتر سهمیه آسیا بگیریم.

وی در مورد عملکرد خود در چند هفته اخیر لیگ برتر گفت: هر بازیکنی آرزو دارد تا با بازی خوب بتواند در تیم ملی فوتبال حضور داشته باشد و من نیز امیدوارم تا بتوانم به تیم ملی دعوت شوم، زیرا این یک افتخار مهم برای هر بازیکن است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )