مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از سرمربی پیشین این تیم ناراحت است و می‌خواهد با عملکردی خوب در جمع سرخپوشان غیبت ناخواسته‌اش در دیدارهای اخیر را جبران کند.
سیدمیثم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد بازگشتش به تمرینات پرسپولیس، احتمال بازی کردنش برای سرخپوشان، حضورش با پیراهن پیام صادقیان در تمرین پرسپولیس، ناراحتی‌اش از حمید درخشان و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

تسنیم: چه شد که به تمرینات پرسپولیس برگشتی؟

با نظر برانکو قرار شد تا از این به بعد در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کنم.

تسنیم: مشکلی برای بازی کردن نداری؟

خوشبختانه نه، البته همه چیز بستگی به نظر نهایی برانکو دارد. روز گذشته که با او صحبت کردم مشکلی وجود نداشت.

تسنیم: هواداران هم از حضور دوباره تو در تمرینات خوشحال بودند.

از همه آنها ممنون هستم. هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشته‌اند. امیدوارم بتوانم پاسخگوی محبت آنها باشم.

تسنیم: چرا با پیراهن پیام صادقیان تمرین کردی؟

من تا پیش از حضور در درفشی‌فر نمی‌دانستم چه اتفاقی برای صادقیان افتاده است، به همین خاطر هیچ قصد و عمدی وجود نداشت. من وقتی لباس صادقیان را پوشیدم روی شماره آن چسب زدم تا کسی متوجه نشود اما خبرنگاران زرنگ هستند و متوجه همه چیز شدند. از این به بعد لباس خودم را در تمرین می‌پوشم.

تسنیم: حالا که به تمرینات پرسپولیس برگشتی، درخشان را به خاطر اینکه تو را اخراج کرد می‌بخشی؟

مسئله بخشیدن یا نبخشیدن من مطرح نیست. من عادت ندارم کسی را مورد غضب خود قرار بدهم. فقط این را می‌گویم هرکسی نان کار خودش را می‌خورد.

تسنیم: یعنی از درخشان ناراحت نیستی؟

من از درخشان ناراحتم و این مسئله عجیبی نیست اما نمی‌خواهم الان به این مسئله فکر کنم. به نظر من کارنامه و سرنوشت هر شخص مشخص است و نیاز به توضیح نیست.

تسنیم: چرا در این مدت قراردادت را با پرسپولیس فسخ نکردی؟

من به هواداران و تیم پرسپولیس علاقمند هستم و به همین خاطر هم هیچ‌وقت نه به مسئله مالی کار داشته‌ام نه فکر فسخ قرارداد بودم. هیچ‌وقت فکر جدایی از پرسپولیس را نکردم و می‌خواستم به این تیم کمک کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.