سرمربی دورتموند می‌گوید این تیم برای موفقیت و کسب جام باید راه بردن بایرن مونیخ را یاد بگیرد.
به گزارش ایسنا، دورتموند و بایرن مونیخ امشب در نیمه نهایی جام حذفی آلمان برابر هم به میدان خواهند رفت. این آخرین فرصتی است که کلوپ بتواند با دست پر زردپوشان آلمانی را ترک کند و با این تیم به قهرمانی برسد.

یورگن کلوپ سرمربی دورتموند پیش از دیدار تیمش برابر بایرن مونیخ گفت: همه می خواهند در فینال حضور داشته باشند. بایرن هم دوست دارد در دیدار نهایی حاضر باشد. از زمانی که ما در فینال سال گذشته برابر بایرن شکست خوردیم، به دنبال رفتن به فینال بودیم و برای این موضوع تلاش کردیم. یک موضوع هم در این راه شفاف است، شما باید دیر یا زود بایرن را شکست دهید. من دیگر فصل آینده سرمربی دورتموند نخواهم بود ولی این تیم برای موفقیت باید راه بردن بایرن را یاد بگیرد.

او درباره وضعیت بازیکنان تیمش و انتقال گوندوگان به منچستریونایتد گفت: این موضوع طبیعی است که بازیکنان به باشگاه‌های دیگری لینک شوند چراکه بازیکنان باکیفیتی در دورتموند داریم اما این موضوعات نمی تواند تمرکز ما را بر هم بزند. ما در آستانه یک بازی فوق‌العاده مهم قرار داریم. بازی برابر بایرن، دیداری است که میتواند ما را راهی فینال جام حذفی کند. بایرن مانند همیشه رقیب قدرتمندی است، ولی تیم ما نیز به دنبال پیروزی در این بازی است. ما از رسیدن به نیمه نهایی بسیار خوشحال هستیم، ولی هدف اصلی ما رسیدن به فینال است و باید با این موضوع کنار بیاییم. در اصل ما در نیمه نهایی باید فینال اصلی خود را برگزار کنیم.

رسانه های آلمانی در روزهای اخیر نوشتند مشکلات شخصی باعث جدایی یورگن از دورتموند است، اما کلوپ در رابطه با شایعات پیرامون خود نیز اظهار داشت: مردم به من داستان این موضوع که من به خاطر همسرم در حال ترک باشگاه هستم را گفته‌اند ولی به طور شفاف باید بگویم این موضوعات بی پایه و بی اساس هستند. صدها دلیل برای ترک دورتموند وجود دارد، اما همسرم هیچ کدام از این علت ها نیست. بنابراین، خانواده من همه چیز من هستند و امیدوارم پرونده این شایعات همین حالا به پایان برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.