مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران اعتقاد دارد اتفاقات مثبتی که برای تیم مس کرمان در لیگ دسته یک رخ داده، مشکوک است.
به گزاری خبرگزاری تسنیم، صادق درودگر در خصوص اتفاقات لیگ دسته اول در پایان دیدارهای گروه «الف» اظهار داشت: هر احتمالی که در یک واقعه ورزشی یا غیر ورزشی برای به وقوع پیوستن یک حادثه را محاسبه کنید، این احتمال صفر است که فقط برای یک تیم حوادث مثبت رقم بخورد.

وی افزود: از دیدار رفت تیم‌های مس کرمان و آلومینیوم هرمزگان در بیشتر بازی‌ها تیم‌هایی که مقابل مس بازی کرده‌اند، بازیکن‌شان با انجام خطای پنالتی از زمین مسابقه اخراج شده‌اند. این اتفاق در بازی مس مقابل نفت‌وگاز گچساران، آلومینیوم هرمزگان، نیروی زمینی، استقلال اهواز، فجرسپاسی، تربیت نوین یزد و ... رخ داده که کاملاً مشکوک است.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران یادآور شد: شب بازی مس کرمان و گیتی‌پسند، مسئولان باشگاه گیتی‌پسند به انتخاب داور بازی اعتراض کردند که داور را هم تغییر دادند. در این بازی مس مساوی کرد و نتوانست به پیروزی برسد. همچنین در این دو هفته پایانی با توجه به اعتراضی که انجام دادیم، ناظر انضباطی برای بازی‌های مس گذاشته شد که این تیم در دو بازی فقط یک امتیاز کسب کرد.

درودگر در پاسخ به این سؤال که به چه اتفاقاتی مشکوک است و آیا به نظرش داوران به سود مس کرمان قضاوت کرده‌اند، گفت: به همه اتفاقات مشکوک هستم و البته به جامعه داوری احترام می‌گذارم اما وقتی همه اتفاقات مثبت به نفع یک تیم است، همه چیز مشکوک می‌شود. در بازی مس مقابل استقلال اهواز و فجرسپاسی بازیکنان حریف عمداً توپ را در محوطه جریمه با دست لمس کرده‌اند که منجر به پنالتی اخراج شده است.

وی تأکید کرد: این اتفاقاتی است که محمود گودرزی، وزیر ورزش هم بدان اشاره داشت و اعلام کرد در یک تیم لیگ دسته اولی اتفاقات مشکوکی رخ می‌دهد. همچنین مهدی تاج هم اعلام کرد قضاوت‌ها برای یک تیم صنعتی مشکوک بوده است.

به گزارش تسنیم، تیم مس کرمان در پایان دیدارهای لیگ دسته اول در گروه «الف» موفق شد در رقابت با نساجی مازندران برای کسب سهمیه پلی‌آف صعود به لیگ برتر جایگاه دوم را از آن خود کند. از این گروه فولادنوین به صورت مستقیم به لیگ برتر صعود کرد و نساجی هم در جایگاه سوم ایستاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.