مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که هواداران این تیم در بازی با سایپا به این باشگاه توهینی نکردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین خبیری مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم در واکنش به اظهارات مدیر رسانه‌ای باشگاه سایپا مبنی بر اینکه هواداران پرسپولیس در بازی روز گذشته مقابل این تیم به باشگاه سایپا توهین کردند، گفت: باید از آقای رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا به خاطر قدردانی و تجلیل از برانکو ایوانکوویچ تشکر کنم اما باید تاکید کنم که هواداران پرسپولیس به هیچ عنوان در بازی روز گذشته به باشگاه سایپا بی‌احترامی نکردند بلکه فقط جواب بی‌احترامی بازیکن بی‌ظرفیت سایپا را دادند.

وی ادامه داد: تا پیش از اینکه میلاد میداودی عدد ۴ را به هواداران پرسپولیس نشان بدهد هواداران فقط تیم خودشان را تشویق می‌کردند اما بعد از حرکت میداودی بود که هواداران پرسپولیس علیه او شعار سر دادند. گواه این مسئله هم فیلم و حاضران در بازی هستند. به نظر من باشگاه سایپا که یک باشگاه فرهنگی است و البته سرمربی بافرهنگی هم دارد باید حتما با این بازیکن برخورد کند. 

مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس تصریح کرد: اگر شعاری علیه میداودی داده شد فقط و فقط جواب توهین این بازیکن به هواداران پرسپولیس بود، پرسپولیس سال‌ها قبل ۶ گل به استقلال زده اما هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس تا به حال مقابل هواداران استقلال عدد ۶ را نشان ندادند.

خبیری افزود:‌ مدیر سانه‌ای باشگاه سایپا گفته این تیم در بازی با پرسپولیس در شهر کرج میهمان بوده که البته باید بگویم این مسئله هم نشان از بزرگی پرسپولیس است که هرجا می‌رود هواداران زیادی دارد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )