قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: در فصل آینده بازیکن بی‌اخلاق جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدحسین نژادفلاح در خصوص اینکه چرا تیمش در بازی با سایپا با لباس مارک ماکرون و شورت ورزشی با مارک آل‌اشپورت به میدان رفت، گفت: ما مشکل لباس نداریم، فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ داده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که خوردبین گفته که با مشکل لباس مواجه هستیم، یادآور شد: خوردبین چرا این مسئله را در رسانه‌ها عنوان می‌کند اما به من حرفی نمی‌زند؟ او اگر به من می‌گفت چنین مشکلی داریم حتما به آن رسیدگی می‌کردم. از شما می‌خواهم به این شکل سوال بپرسید آیا باشگاه پرسپولیس مشکل مالی دارد که من هم به شما پاسخ می‌دهم قطعا باشگاه با مشکل مالی مواجه است و منکر این قضیه نمی‌شوم اما هرگز با مشکل لباس مواجه نیستیم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به گفته خادم او مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس است و کارهای اقتصادی به حمیدرضا سیاسی مربوط می‌شود، توضیح داد: چنین چیزی وجود ندارد، خادم در صحبت‌هایش به اشتباه این حرف را به زبان آورده بود که خودش اصلاح کرد و در مصاحبه‌اش گفت، همه اختیارات باشگاه پرسپولیس برعهده نژادفلاح است.

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس روز گذشته روی پیراهنش شرکت بهنام پیشرو تبلیغ کرده بود، گفت: ما با اسپانسر پیشین خود قطع ارتباط نکرده‌ایم. آنها معتقدند ما به تعهدات خود عمل نکرده‌ایم و ما هم همین نظر را در خصوص آنها داریم، به هر حال هنوز ارتباطی بین باشگاه پرسپولیس و اسپانسر پیشین وجود دارد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا در زمان درخشان هر بازیکنی را که سرمربی اخراج می‌کرد، تصمیمش را وتو می‌کرد اما این شرایط در زمان برانکو کاملا متفاوت است، گفت: برای من فرقی نمی‌کند که سرمربی چه کسی باشد، نه بلدم در کار سرمربی دخالت کنم و نه اینکه تصمیم او را وتو کنم. همان جایگاهی که برانکو در تیم من دارد، پیش از این حمید درخشان داشت. هیچگاه نمی‌خواهم بگویم برانکو مربی درجه یک بود و درخشان مربی درجه ۲ بلکه آنها برای من هیچ تفاوتی نداشتند و هرکدام که تصمیمی گرفتند من اجرا کردم.

وی تاکید کرد: درخشان در خصوص صادقیان و مکانی هر تصمیمی که گرفته بدون دخالت من بود و در جلساتی که او و خوردبین با مکانی و صادقیان داشتند، اصلا ورود نکردم. هر تصمیمی که آنها گرفتند ما حمایت کردیم و هرگز تصمیم آنها را وتو نکردم.

نژادفلاح با اشاره به قضیه اخراج صادقیان و جریمه خانزاده خاطرنشان کرد: شب گذشته برانکو با من تماس گرفت و گفت تصمیم گرفته صادقیان را از تیم کنار بگذارد، من هم به او گفتم اگر ۱۱ بازیکن را کنار بگذارد از تصمیم او حمایت خواهد کرد. من برای تک‌تک بازیکنان پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم اما باید از تصمیم سرمربی تیم حمایت کنم. پیام صادقیان را دوست داشتم و هدفمان این بود که او مجددا در پرسپولیس احیا شود و به بازیکنی تبدیل شود که هواداران دوست دارند، حتی باقری و برانکو با او صحبت‌های زیادی داشتند اما در نهایت حاشیه بر این بازیکن غلبه کرد و برانکو نیز تصمیم به اخراجش گرفت.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات اخیر محمد مایلی‌کهن که اعلام کرده که او به واسطه چند سال کار در پرسپولیس در ناکامی‌های این تیم نقش دارد، گفت: قطعا حق با مایلی‌کهن است. من بلد نیستم در جایی مسئولیت بگیرم اما مسئولیت شکست را نپذیرم، من سال‌ها عضو هیئت مدیره پرسپولیس بودم و قطعا اگر این تیم در این چند سال ناکام بوده من در بخشی از این ناکامی‌ها به عنوان عضو هیئت مدیره نقش داشتم و باید پاسخگو باشم. علاقه زیادی به مایلی‌کهن دارم و احترام خاصی برای او قائل هستم، همیشه واقعیت‌ها را از زبان مایلی‌کهن می‌شنویم و دوست دارم از تجربیات وی استفاده کنم تا انشاءالله با کمک هم به ناکامی‌های پرسپولیس پایان دهیم.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد جلسه دونفره‌اش با سوشا مکانی گفت: صحبت‌های خاصی بین ما ردوبدل نشد و فقط یک خوش و بش ساده بود.

نژادفلاح در پاسخ به این سوال که از این پس شاهد اتفاقات حاشیه‌ای در پرسپولیس خواهیم بود یا نه، گفت: من امیدوارم دیگر هیچ بی‌انضباطی در تیم‌مان شاهد نباشیم اما لازم است تاکید کنم ما برای فصل آینده بازیکنانی را انتخاب می‌کنیم که از لحاظ اخلاقی شایسته باشند. این مورد را به برانکو هم گفته‌ام ابتدا تلاش کنید که بازیکنی را انتخاب کنید که از نظر اخلاقی در شأن پرسپولیس باشد در واقع ما بازیکن اخلاقی - فنی می‌خواهیم. مسئله اخلاقی بیشتر از فنی برای ما ارجحیت دارد. انشاءالله در فصل بعد دنبال این نباشیم که در باشگاه کمیته انضباطی تشکیل دهیم، بازیکنان باید به گونه‌ای رفتار کنند که نیازی به این نباشد که برای برخورد با آنها کمیته انضباطی تشکیل شود. در یک جمله تاکید می‌کنم در فصل آینده بازیکن بی‌اخلاق جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.

وی درباره اینکه این احتمال را نمی‌دهد که بازیکنی از پرسپولیس از صحنه درگیری خانزاده با یک هوادار پرسپولیس فیلم گرفته است، گفت: نه ما مطمئن هستیم که کسی از داخل اتوبوس فیلم نگرفته است، بلکه افرادی با برنامه‌ریزی از پیش طراحی شده اقدام به این کار کرده‌اند.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود او در مواقع شکست‌های پرسپولیس در کنار این تیم نیست و فقط مواقع پیروزی مصاحبه می‌کند، گفت: نمی‌دانم منظور شما از طرح این سوال چیست، من از شما سوال می‌کنم آیا شده پرسپولیس یک بازی در زمان مدیریت من انجام دهد و من در کنار تیم نباشم؟

نژادفلاح تصریح کرد: اگر منظورتان بازی با سپاهان است که باید بگویم من در ورزشگاه آزادی بودم و زمانی که ورزشگاه را ترک کردم نتیجه بازی یک بر یک بود، وقتی هم گل دوم را دریافت کردیم من داخل ماشین بودم و نمی‌توانستم مجددا به ورزشگاه برگردم. من همیشه یاد گرفته‌ام در سختی‌ها و مشکلات خود را کنار نکشم، یادم است در بازی با تراکتورسازی با وجود اینکه بازیکنان پیراهنشان خیس بود، رفتم تک تک آنها را در آغوش گرفته و خواستم باخت را فراموش کنند. همه ما پرسپولیسی‌ها یک خانواده بوده و بردها و باخت‌ها متعلق به همه ما است، شاید هم گریه‌هایم را در خلوت انجام دهم اما همیشه کنار تیم هستم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کنید تیم پرسپولیس به یک روانشناس احتیاج دارد، چرا که در هر بازی بازیکنان این تیم از داور کارت زرد می‌گیرند، اظهار داشت: اگر منظورتان در بازی روز گذشته است که باید بگویم داور مسابقه بی‌جهت به بازیکنان ما کارت زرد نشان داد، من کنار مدیرعامل سایپا بودم و دیدم داور خیلی حساس بود و در بازی که حساسیت زیادی نداشت، چند بار کارت زردش را از جیبش درآورد و به بازیکنان ما نشان داد. متاسفانه بازیکنان ما تا می‌آیند به شرایط ایده‌آل برسند محروم شده و کار مربی را سخت می‌کند، اینکه ما به روانشناس نیاز داریم، حرف منطقی است در واقع همه ما به یک روانشناس نیاز داریم. روانشناس به این معنا نیست که ما مشکل روانی داریم بلکه روانشناس در زندگی آدم را راهنمایی می‌کند، من اعتقادم این است که سرمربی تیم نباید برود پیش روانشناس و از او نسخه بگیرد که چگونه با بازیکنان رفتار کند بلکه خودش باید یک روانشناس خوب باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.