سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن واکنش جالبی به معرفی اسامی بازیکنان تیم منتخب فصل جاری لیگ برتر انگلیس نشان داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای فوتبال (PFA)، شب گذشته (یکشنبه) در مراسمی بهترین‌های فوتبال باشگاهی جزیره را با آرای بازیکنان شاغل در فوتبال انگلیس انتخاب کرد که بر طبق آن ادن ازار بهترین بازیکن فصل شد. در این مراسم همچنین تیم منتخب فصل هم مشخص شد که در آن علاوه بر ادن ازار ۵ بازیکن دیگر نیز از چلسی از جمله جان تری، گری کیهیل، برانیسلاو ایوانوویچ (همگی در خط دفاع)، نمانیا ماتیچ (در خط میانی) و دیه‌گو کاستا (در خط حمله) حضور دارند.

حضور ۶ بازیکن از چلسی در تیم منتخب فصل در حالی است که در این تیم از هیچ باشگاه دیگری در لیگ برتر بیش از یک نماینده حضور ندارد با این حال ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندن اما معتقد است که تمام ۱۱ بازیکن تیم منتخب فصل باید از میان شاگردان وی انتخاب می‌شدند به خصوص سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی‌اش که در این فصل ۱۷ پاس گل داده و جزو بهترین‌های چلسی بوده است.

مورینیو در پاسخ به این سؤال که آیا سهم چلسی در تیم منتخب فصل بیش از ۶ بازیکن بوده است، اظهار داشت: بله، اگر نظر مرا بخواهید برای تمام پست‌های تیم منتخب باید بازیکنان من انتخاب می‌شدند اما من از جایگاه مربی چلسی نظرم را اعلام کردم و مسلماً برای تک‌تک بازیکنان دیگری که در این تیم قرار گرفته‌اند و همه آنهایی که رأی داده‌اند، احترام قائلم. بازیکنان سایر تیم‌ها هم حق‌شان است که رأی بدهند.

آقای خاص ادامه داد: در تیم منتخب فصل بازیکنان بزرگی حضور دارند اما بازیکنان بزرگی هم در آن نیستند. این فصل فابرگاس تعداد زیادی پاس گل داد و کیفیت بازی‌اش آن قدر بالا بوده است که نبودنش در تیم منتخب تعجب‌آور باشد. به نظر من تیم منتخب فصل نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود چون تعادل ندارد. این تیم یک مهره در خط میانی کم دارد و آن بازیکن سسک فابرگاس است.

در ترکیب تیم منتخب فصل به جز ۶ بازیکن چلسی،داوید دخه‌آ (دروازه‌‌بان منچستریونایتد)، رایان برتراند (مدافع ساوتهمپتون)، فیلیپه کوتینیو (هافبک لیورپول)، الکسیس سانچس ( هافبک آرسنال) و هری کین (مهاجم تاتنهام) حضور دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.