بازیکن پیکان گفت: ایران پوریان با توجه به شناختی که از من داشت به لک گفت که به کدام سمت شیرجه بزند
سعید دقیقی در خصوص شکست پیکان مقابل تراکتورسازی و پنالتی که در این دیدار از دست داد به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: بازی با تراکتورسازی دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه دوم ما تیم برتر میدان بودیم. متاسفانه در این بازی شانس با من یار نبود و پنالتی که خودم گرفته بودم، از دست دادم و بابت این موضوع از مجموعه باشگاه، کادرفنی و بازیکنان عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص انتقاد شیعی مدیرعامل پیکان مبنی بر اینکه دقیقی نباید پنالتی می‌زد، عنوان کرد: شیعی از مدیران پاک فوتبال ایران است و من همیشه برای او احترام زیادی قائلم اما زمانی که من در تراکتورسازی بودم پنالتی‌زن اصلی تیم نبودم و لک شناخت زیادی از نحوه پنالتی زن تیم نداشت. ایران پوریان با توجه به شناختی که از من داشت به لک گفت که به کدام سمت شیرجه بزند و در واقع او نقش اصلی را در مهار پنالتی من داشت وگرنه هم قدرت و هم زاویه‌ای که به توپ دادم مناسب بود.

دقیقی در خصوص احتمال سقوط پیکان تصریح کرد: هنوز ۳ بازی دیگر باقی مانده که هر کدام حکم فینال را برای ما دارد و کسب سه امتیاز مقابل پرسپولیس اهمیت زیادی دارد تا اوضاع خود را در جدول کمی سرو سامان دهیم. با پتانسیلی که داریم خیلی بعید است سقوط کنیم یا کارمان به پلی آف بکشد.

وی در پاسخ به این پرسش که با نام‌هایی که در پیکان حضور دارند آیا فکر می‌کردید روزی کار شما به جنگیدن برای بقا بکشد، گفت: مجموعه باشگاه چه پیش از شروع فصل و چه در جریان فصل تا حتی امروز از هیچگونه حمایتی دریغ نکردند. هیچگاه فکر نمی‌کردم که در هفته‌های پایانی برای بقا بجنگیم چون بازیکنان بزرگی در تیم ما حضور دارند. حداقل چیزی که به آن فکر می‌کردم حضور در بین ۸ تیم بالایی جدول در پایان لیگ چهاردهم بود اما به هرحال دیگر نمی‌شود به گذشته بازگشت و حداقل کاری که باید انجام دهیم این است که پیکان در لیگ برتر را حفظ کنیم.

بازیکن پیکان در خصوص انتقاد کادر فنی این تیم که بازیکنان در جریان بازی‌ها فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهند، تاکید کرد: به خاطر نتایجی که کسب کرده‌ایم فشار و استرس روی بازیکنان ما زیاد است و همین فشار باعث شده که تمرکز و توانایی‌های بازیکنان ما کم شود. باید در سه هفته باقی مانده از نظر روحی و روانی و تمرکز شرایط بهتری پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.