کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به شانس آسیایی شدن این تیم از طریق بازی‌های لیگ برتر گفت: کار خیلی سختی داریم ولی امیدوارم طوری نتیجه بگیریم که راهی لیگ قهرمانان آسیا شویم.
قاسم حدادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شانس گرفتن سهمیه آسیا از طریق لیگ برتر گفت: پیروزی برابر فولاد برای ما خیلی خوب شد و ما بازی مهمی را بردیم. حالا ۳ بازی سخت باقی مانده و باید بیشترین امتیاز را بگیریم تا سهمیه آسیا را کسب کنیم. کار سختی است چون تیم‌های بالاتر از ما هم دنبال امتیاز هستند. باید از ۳ بازی ۹ امتیاز بگیریم تا سهمیه آسیا را از آن خود کنیم.

او در مورد ارتباط خوبی که بین بازیکنان ذوب آهن و سرمربی این تیم وجود دارد تاکید کرد: آقا یحیی با بازیکنان ارتباط صمیمی دارد و این موضوع خیلی به نتیجه گرفتن ما کمک کرد، هر چند نباید از نقش مدیریت باشگاه هم به سادگی گذشت.

حدادی‌فر در مورد اینکه کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد اظهار داشت: واقعا پیش بینی سخت است و ۴ تیم شانس دارند ولی فکر می‌کنم شانس سپاهان بیشتر است، خصوصا اینکه محرم نویدکیا هم برگشته و تاثیر مثبتی در این تیم داشته است. محرم در اصفهان یک بازیکن محبوب است و ارتباط خوبی با او دارم. همیشه دوست داشتم در کنار او بازی کنم ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.