سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خانزاده مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد اما صادقیان تا پایان فصل اخراج شده است.
محمود خوردبین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت پیام صادقیان در این تیم، اظهار داشت: صادقیان با تصمیم برانکو تا پایان فصل حق حضور در تمرینات و بازی‌های پرسپولیس را نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در مورد این بازیکن چه زمانی تشکیل جلسه خواهد داد، یادآور شد: کمیته انضباطی باشگاه در خصوص صادقیان تشکیل جلسه می‌دهد اما برانکو اجازه نمی‌دهد این بازیکن به تمرینات برگردد.

سرپرست تیم پرسپولیس با اشاره به وضعیت محمد‌رضا خانزاده گفت: امروز به اتفاق نژادفلاح، باقری و خانزاده جلسه داشتیم و در نهایت قرار شد باشگاه جریمه مالی سنگین برای این بازیکن در نظر بگیرد و اعلام کردند از قرارداد او ۳۰ درصد کم شود.

خوردبین در واکنش به این موضوع که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده خانزاده حق حضور در تمرینات تیم را نخواهد داشت، گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم برانکو خواسته خانزاده در تمرینات شرکت کند اما وی تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند.

وی درباره این که آیا این حکم برای خانزاده کم هست یا نه، خاطرنشان کرد: خانزاده در چند روز اخیر بارها از اقدام ناپسند خود ابراز پشیمانی کرد و از هواداران و پیشکسوتان باشگاه هم عذرخواهی کرده است. او جوان است و به اشتباه خود پی برده و قطعا در آینده دیگر چنین خطایی را مرتکب نخواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )