رئیس افتخاری باشگاه بایرن‌مونیخ از سرمربی فعلی بورسیا دورتموند به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری باواریایی‌ها یاد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسینم، پپ گواردیولا که قرارداد فعلی‌اش با بایرن‌مونیخ در تابستان ۲۰۱۶ با بایرن‌مونیخ به پایان خواهد رسید هنوز در مورد تمدید مذاکره‌ای با مسئولان این باشگاه نداشته است. رئیس افتخاری باشگاه بایرن‌مونیخ بر این باور است که یورگن کلوپ می‌تواند گزینه سرمربیگری بعدی باواریایی‌ها باشد، فردی که پس از هفت سال حضور روی نیمکت بورسیا دورتموند در پایان فصل جاری از این تیم جدا خواهد شد.

فرانتس بکن‌باوئر در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای» در خصوص احتمال نشستن یورگن کلوپ روی نیمکت قهرمان آلمان گفت: البته که می‌توانیم کلوپ را جانشین گواردیولا کنیم. زمانی که من رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ بودم اغلب در مورد مربیگری کلوپ صحبت می‌کردیم و بر این باور بودیم که او پتانسیل لازم برای مربیگری بایرن‌مونیخ را دارد.

وی افزود: به طور حتم یورگن کلوپ یکی از گزینه‌های بایرن‌مونیخ است، تنها سئوال اینجاست که گواردیولا قصد دارد تا چه زمانی در مونیخ بماند؟ البته امیدوارم پپ برای مدت زمان بیشتری در بایرن بماند ولی کلوپ هم مد نظر ما خواهد بود. با این همه تصور نمی‌کنم که گواردیولا در سال ۲۰۱۶ از جمع ما جدا شود چون او عاشق مونیخ است. پپ با بایرن به موفقیت‌هایی رسیده و می‌داند که می‌تواند با این تیم به دستاوردهای بیشتری در آینده برسد. او هر چه که بخواهد در اینجا در اختیار دارد.

اسطوره فوتبال آلمان همچنین در خصوص رویارویی بایرن‌ مونیخ با بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد: مسی بازیکن بزرگی است. کل تیم بارسلونا با مسی اوج می‌گیرد و افت می‌کند. اگر بایرن‌مونیخ مسی را تحت‌کنترل خود بگیرد شانس پیروزی بر کاتالان‌ها را پیدا خواهد کرد. برای شکست بارسا باید تیم کاملی داشته باشیم و فرانک ریبری، دیوید آلابا و آرین روبن را در اختیار داشته باشیم.

بکن‌باوئر در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم بایرن‌ مونیخ فردا شب برای پیروزی مقابل بورسیا دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان نیاز به عملکردی بی‌نقص دارد. اعلام بازنشستگی کلوپ در پایان فصل به دورتموندی‌ها انگیزه بیشتری داده است و بازیکنانش می‌خواهند با او خداحافظی خوبی داشته باشند و این با کسب یک جام عملی می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.