سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید، دروازه‌بان ذوب‌آهن باتوجه به این‌که سابقه بازی در فولاد را داشته، نباید در بازی دیروز آن حرکت را انجام می‌داد.
حسین ابن​قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: بازی با ذوب‌آهن روز خوب ما نبود و این هم به خاطر خستگی مفرط بازیکنان ما در فرودگاه​ها بود؛ ما برای هر بازی با دو سه پرواز می​رویم و این باعث شده که مدتی تمرین درست و حسابی نداشته​ باشیم. تیم ما بیشتر در سفر و فرودگاه​ها است تا این‌که تمرین خوبی داشته باشد.

وی خاطرنشان‌کرد: ذوب‌آهن هم تیم خیلی خوبی است و در نیم​فصل دوم بسیار خوب نتیجه گرفته و عملکردش خوب است و بازی‌های خوبی انجام می​دهد. به هر حال پیش​بینی می​کردیم که روز سختی خواهیم داشت. این پیروزی مبارک آن‌ها باشد.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به این‌که با این شکست، تقریبا از قهرمانی دور شده​اید و آیا در ادامه فقط تلاش شما کسب سهمیه آسیایی است؟ گفت: ما سه بازی دیگر پیش رو داریم و از صدر جدول نیز ۶ امتیاز فاصله گرفته​ایم و می​خواهم بگویم که هر چیزی در فوتبال امکان دارد و ما تلاش می​کنیم از سه دیدار پیش رو، برنده از زمین خارج شویم.

وی در ادامه درباره حرکت غیراخلاقی مظاهری، دروازه​بان ذوب‌آهن که باعث دلخوری فولادی​ها شد نیز عنوان کرد: شادی حق آن​ها بود و ما هم برده بودیم، شادی می​کردیم اما نمی‌دانم چرا مظاهری آن حرکت را انجام داد. او پس از بازی حرکت زشتی انجام داد که نماینده سازمان لیگ هم این حرکت را دید و به سازمان لیگ انعکاس داد.

ابن​قاسم افزود: من در این راستا با آذری، مدیرعامل این باشگاه و گل​محمدی نیز صحبت کردم. همانطور که می‌دانید گل​‌محمدی یکی از الگوهای اخلاقی است و در کل اساس کار باشگاه ذوب‌آهن، اخلاق‌مداری است و خود آذری نیز با حضور در رختکن ما از بازیکنان​مان عذرخواهی کرد. به هر حال با توجه به این‌که مظاهری سابقه بازی در فولاد را داشته، نباید این کار را انجام می​داد.

وی درباره غیبت محمد قاضی و وضعیت وی، گفت: پس از این‌که از قطر برگشتیم قاضی در تهران ماند و ما هم با توجه به این‌که حضور و غیاب داریم، غیب بازیکن را ثبت می​کنیم. خود او هم تماس گرفت و به او گله کردم که چرا در تمرینات شرکت نمی​کنی که گفت من کسالت دارم و در بیمارستان بستری هستم که من هم به او گفتم غیبت شما را رد کرده​ام و پس از حضور در اهواز، مدارک پزشکی‌ات را همراهت بیاور که او هنوز نیامده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.