مارتینس، مربی اورتون هم گفت که قدرت روانی شاگردانش برای حفظ تمرکزشان در نبرد با میهمان پرافتخار منچستری، دلیل اصلی پیروزی قاطع آنها برابر شیاطین سرخ بوده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی قاطع ۳ بر صفر اورتون برابر منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک، بسیاری از کسانی که در این چند وقت اخیر روبرتو مارتینس، سرمربی اسپانیایی آبی‌پوشان مرسی‌ساید را هدف انتقادات خود قرار دادند پشیمان کرد.

مارتینس در این فصل بر خلاف فصل گذشته که اورتون را به عنوان پنجمی لیگ برتر رساند، مورد انتقادات فراوانی واقع شده است اما بردی که شاگردان او برابر پرافتخارترین تیم باشگاهی فوتبال انگلیس کسب کردند، حداقل برای یک هفته منتقدان او را ساکت کرد.

شاگردان مارتینس با نتیجه‌ای که در خانه کسب کردند نه تنها من‌یونایتد را در حسرت صعود به رده دوم جدول گذاشتند بلکه خودشان را با ۳ پله صعود به رده دهم رساندند.

مارتینس در خصوص عملکرد بازیکنانش برابر منچستریونایتد به خبرنگاران گفت: بازیکنانم به خاطر نمایشی که برابر یک تیم بسیار خوب ارائه کردند، شایسته تمجید و تحسینی بزرگ هستند. ما باید در اوج باشیم و من امشب واقعاً چنین احساسی داشتم. ما در سطحی فوق‌العاده قرار داشتیم و فکر می‌کنم که ما از هر نظر عالی کار کردیم.

سرمربی اسپانیایی اورتون درباره تاکتیک‌هایش و به خصوص ضدحملات خطرناک این تیم عنوان کرد: می‌دانید که منچستریونایتد بازیکنانی دارد که در حفظ توپ تخصص دارند. خودمان اجازه دادیم که منچستریونایتد در نقاط به خصوصی از بازی صاحب توپ باشد اما ما برای کسب پیروزی انسجامی فوق‌العاده نشان دادیم و بازتاب آن را در گلی که مک‌کارتی به ثمر رساند دیدیم. از آن گل به بعد ما مدام دروازه منچستریونایتد را تهدید کردیم. منچستریونایتد برای انجام برنامه‌هایش و خارج کردن بازی از دست ما مجبور شد فشار بیشتری به خودش بیاورد اما ما در تمام ۹۰ دقیقه تمرکز خود را حفظ کردیم و درنهایت نگذاشتیم توپی از خط دروازه‌ ما رد شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.