سرمربی تیم سایپا می‌گوید داور در دیدار تیمش برابر پرسپولیس یک پنالتی برای سایپا گرفته است.
مجید جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار سایپا برابر پرسپولیس اظهار کرد: بازی‌هایی که امسال ما انجام می‌دهیم حساب شده است. ما در مقابل پرسپولیس بازی خوبی به نماش گذاشتیم اما در طول فصل بازی‌های بهتر از این هم انجام داده بودیم.

وی اضافه کرد: حق تیم ما همیشه تضییع می‌شود. به طور مثال در دیدار پرسپولیس وقتی گل پیروزی را به ثمر رساندیم، گل تیم ما مردود اعلام شد. این در حالی است که من دلیل تصمیم داور را متوجه نشدم. قبل از آن صحنه هم یک پنالتی محرز روی سجاد مشکل‌پور اتفاق افتاد که داور صحنه را ندید. ما در آن دیدار کاملا شایسته پیروزی بودیم اما نتوانستیم به حق خودمان برسیم. این دیدار بهترین بازی ما در این فصل نبود اما می‌توانیم به راحتی برنده بازی باشیم.

جلالی در ادامه درباره حضور بابک حاتمی در ترکیب پرسپولیس هم گفت: بابک حاتمی که در سایپا بود، همیشه عملکرد خوبی اشت. من از او راضی بودم و به خاطر مسائل مالی او را به باشگاه پرسپولیس دادیم اما نمی‌دانم چرا زمانی که به پرسپولیس رفت، افت کرد. شاید بازی در تیم‌های بزرگ قواعد خاص خودش را دارد که من از آن بی‌اطلاع هستم.

وی درباره شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: اگر فکر کنید فقط از طریق قواعد فوتبال می‌شود پرسپولیس را درست کرد، اشتباه فکر کرده‌اید. پرسپولیس را باید از طریق مجموعه قواعد اجتماعی، فرهنگی و ورزشی دگرگون کرد.

سرمربی تیم سایپا درباره انتقادی که امیر قلعه‌نویی از کانون مربیان انجام داده است نیز گفت: من انتقادات را می‌پذیرم. همیشه سعی داشتم در حیطه کاری خودم از مربیان ایرانی دفاع کنم اما قبول کنید در این راه تنها هستم و کسی من را حمایت نمی‌کند.

وی در پایان درباره برنامه‌اش برای فصل آینده خاطرنشان کرد: برای فصل آینده یک برنامه خوب تدوین کرده‌ام و در اختیار باشگاه قرار داده‌ام. ان‌شاءالله چند بازیکن خوب به جمع ما اضافه می‌شوند تا تیم قدرتمندی را روانه مسابقه‌ها کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.