معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد، حضور محمود گودرزی در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل حساسیت روی این فدراسیون نبود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نصرالله سجادی در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری که امروز (دوشنبه) با حضور همزمان او و محمود گودرزی برگزار شد، در خصوص دلیل حضور وزیر در این انتخابات و اینکه آیا به دلیل حساست زیاد روی فدراسیون وزنه‌برداری این اتفاق افتاده است، گفت: وزیر در بسیاری از مواقع به صورت سرزده به اردوی تیم‌ها یا مجامع انتخاباتی می‌رود و حضور او به دلیل حساسیت روی وزنه‌برداری نبود.

وی افزود: حضور وزیر در مجمع به دلیل حساسیت نبود و او بارها در اردوها و مجامع به صورت سرزده حاضر شده است. اکنون نیز در سال کسب سهمیه المپیک هستیم و گودرزی سعی می‌کند به ورزشکاران روحیه بدهد.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سؤال که چرا در انتخابات اجازه صحبت کردن به سعید آذری داده نشد، خاطرنشان کرد: اعلام کردم اگر کسی صحبتی دارد می‌تواند در پایان مجمع صحبت‌هایش را مطرح کند یا اینکه باید قبل از آغاز مجمع صحبت‌ها انجام می‌شد. ممکن بود در صحبت افراد محتلف از کاندیدای خاصی حمایت شود و این خلاف قانون است. هر کسی هم صحبتی دارد می‌تواند به وزارت‌خانه بیاید و عنوان کند.

سجادی با اشاره به اینکه از حضور رضازاده در انتخابات جلوگیری شد، اظهار داشت: پیش از رضازاده هم دو نفر دیگر از اعضای شورای شهر قصد داشتند در انتخابات فدراسیون‌ها شرکت کنند و اعلام آمادگی کرده بودند اما همه ما ملزم به رعایت قانون هستیم. برای من تفاوتی ندارد که چه کسی در مجمع انتخاب می‌شود و چه کسی رئیس فدراسیون است.

«انتخاب سرپرست فدراسیون دوومیدانی به تأخیر افتاده و انتخابات فدراسیون پزشکی و ورزشی هنوز انجام نشده است.» معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان درباره این موضوعات گفت: این هفته سرپرست فدراسیون دوومیدانی مشخص می‌شود و زمان انتخابات فدراسیون پزشکی و ورزشی هم اعلام می‌شود.

سجادی درباره واردات موتور که گفته می‌شود این کار با امضای مسئولان وزارت ورزش و جوانان صورت می‌گیرد، گفت: من هنوز نامه واردات موتور را ندیده‌ام اما وزارت ورزش بر اساس قانون می‌تواند بعد از اینکه مدارک افراد متقاضی را دید و شایستگی آنها را تأیید کرد، مجوز واردات بدهد و افراد وارد کننده را به وزارت بازرگانی معرفی کند. بنابر قانون هرکسی بتواند و صلاحیت این کار را داشته باشد، می‌تواند واردات کند.

وی درباره پاداش کشتی‌گیران و نحوه پرداخت پاداش آنها برای قهرمانی در مسابقات جام جهانی امریکا خاطرنشان کرد: ما پاداش‌ها را بر اساس آیین‌نامه می‌دهیم و در تمامی رشته‌ها رویه همین است.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه گفته می‌شود کی‌روش برای برگزاری اردوها درخواستی ۴ میلیون دلاری از وزارت‌خانه داشته است، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال طرف قرارداد با کی‌روش است و خودشان هم در تمام مسائل تصمیم گیرنده هستند. در خصوص قرارداد و تمام مسائل هم فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرد.

سجادی در واکنش به موضوع مالیات کی‌روش و اینکه این مالیات توسط وزارت ورزش پرداخت می‌شود، یادآور شد: مالیات کی‌روش بر عهده فدراسیون فوتبال است و آن چیزی هم که مناف هاشمی گفته این بود که بودجه سال ۹۴ فدراسیون فوتبال را زودتر می‌دهیم.

وی درباره انتشار پیشنویس اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی نیز گفت: اساسنامه‌ای که هنوز تأیید نشده، درست نیست که منتشر شود. افراد می‌توانند نظرات‌شان را بگویند اما چیزی که قابل استناد نیست را نباید منتشر کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.