کاپیتان باواریایی‌ها به هواداران بایرن‌مونیخ وعده داد با شکست دورتموند در جام حذفی آلمان، قهرمانی خود را در بوندس‌لیگا جشن بگیرند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به شکست یک بر صفر ولفسبورگ در خانه بورسیا مونشن‌گلادباخ در هفته سی‌‌ام بوندس‌لیگا، بایرن‌مونیخ که شنبه شب با پیروزی یک بر صفر مقابل هرتابرلین اختلاف امتیازی‌اش را با ولفسبورگ به ۱۵ امتیازی افزایش داده بود در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل جاری این رقابت‌ها به عنوان قهرمانی رسید. این سومین قهرمانی متوالی و بیست‌و‌پنجمین عنوان قهرمانی باورایایی‌ها در مسابقات بوندس‌لیگای آلمان است.

کارل هاینتس رومنیگه پس از قطعی شدن قهرمانی بایرن‌مونیخ به سایت رسمی این باشگاه گفت: کسب عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا دستاورد فوق‌العاده‌ای است. بازیکنان بایرن‌مونیخ که هسته‌ اصلی تیم ملی آلمان را تشکیل می‌دهند فصل بعد از جام جهانی عملکرد شگفت‌انگیزی از خود ارائه دادند.

رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ عنوان کرد: نگران نباشید، ما در چند مقطع جشن‌های فوق‌العاده‌ای برگزار خواهیم کرد که همگی در زمان خوبی برنامه‌ریزی شده‌اند. وقتی کارها ردیف شد، جشن بزرگی خواهیم داشت.

فیلیپ لام که حالا او و هم‌تیمی‌هایش خود را برای بازی فردا شب (سه‌شنبه) با بورسیا دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی آلمان آماده می‌کنند، اظهار داشت: به هواداران این قول را می‌دهیم که پس از شکست دورتموند قهرمانی‌مان در بوندس‌لیگا را در شهر با آنها جشن بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.